[elektro-etc] fűnyíró még mindig
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Jun 7 01:45:19 CEST 2014
Megneztem es nem ugy nez ki hogy van fuvoka.
Ez eleg furcsa, de nem veszes.
Egy lyuk kell legyen ami az uszohazbol vezet a szivotorokba
Jelenleg kristalycukor szeru, zoldes uledek zarja el es emiatt nem tud eleg
benzin a torokba jutni.
Az uszohazat alul egy csavarral le tudod venni, aztan az uszo elerhetove
valik es azutan hogy tuszelepet es az uszot biztonsagba helyezted alanezel
es ott kell legyen kb a torok kozepere mutato furat, ami a pillangoszelep
elott van (a legszuro es a pillangoszelep kozott)
Valami rez kefevel vagy nagyon nagyon ovatosan egy korkeresztmetszetu tuvel
ki tudod piszkalni, takaritani (nem szabad nagyobbra furni es beletorni a
tut sem erdemes)
Bye
dexter
2014.06.06. 23:45, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
> Asszem' ez lehet a karburátorom:
> http://www.tecumseh.hu/images/rajzok/Tecumseh_Europa/
> Karburator/23099003.pdf
>
> Nem igazán értem, hogy ebben hol van a fúvóka, azt hogyan lehet kiszedni
> és megtisztítani.
>
> Gábor
>
> 2014.06.06. 19:37 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>
>> Nos, a MOL-nál volt a kúton sima is meg szintetikus is.
>>
>> Betöltöttem a kannából a régi benzint, szivatóztam, viszonylag pöccre
>> indult. Viszont kb. 1mp után le is áll. Ha megint szivatózom, megint
>> beröffen, megy egy egész kicsit, leáll. Ebből úgy gondolom, hogy nem a
>> benzinnel van a gond, hanem tényleg a fúvóka nem megy, már ha a szivató egy
>> külön útvonalon juttatja be a benzint -sajnos tényleg nem értek hozzá.
>>
>> Itt jött a bajom, mert szívesen kipucoltam volna a fúvókát, de lövésem
>> sincs, hogy lehet hozzájutni. Leszereltem a borítólemezt, a légszűrőt, és
>> utána csak néztem hogy most akkor merre tovább. Autónál megtalálnám, de itt
>> nem megy.
>>
>> Felraktam egy képet:
>> http://e8e.eu/2014-06-06_18-26-40_771.jpg
>>
>> Jól gondolom, hogy jobb felül a levegő beömlő, alatta a benzincső,
>> középen a karburátor a szivatóval, majd balra azon a csövön már a kész
>> keverék megy tovább? A szivatógomb fölött van az a két kar a rugókkal,
>> létezik, hogy az állítja be a fordulatszámot?
>> Szóval jobbról kellene elindulnom, leszerelni a levegőbeömlőt, aztán a
>> piros gombtól balra a nagy csavarral az egész karburátort, és ott turkálni
>> benne, vagy szokott lenni valami rövidebb út?
>>
>> Gábor
>>
>> 2014.06.06. 15:57 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>>> Ha beindul, akkor ne macskazz a fuvokaval . Ha ugy tetted le hogy
>>> kifogyott, talan nem szaradt bele az adalek.
>>> Ha beindul es elfogadhatoan mukodik, akkor lassan kimossa belole a
>>> dzsuvat.
>>> Olajbol tenyleg a leggagyibb is megteszi. Minden marketingrizsa csak a
>>> szuk
>>> piaci szegmens extraprofitjat szolgalja.
>>>
>>> Bye
>>> Dexter
>>> 2014.06.06. 14:48, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>
>>>> Oké, köszi a válaszaidat! Lesétálok a MOL kúthoz, ha van a kisgép olaj
>>>>
>>> 1,2k alatt, megveszem, vagy átmegyek a Castrolba, és veszek ott valami
>>> 15W40-et. A spéci olaj után most nincs időm utánajárni.
>>>
>>>> A főfúvóka lövésem sincs, hol lehet, de hát valamikor ezt is el kell
>>>>
>>> kezdeni. Legalább annyi eszem volt, hogy üres tankkal pakoltam el
>>> utoljára.
>>>
>>>> Ezt is érdemes beindítani, hogy meleg olajat eresszek le belőle?
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>> 2014.06.06. 14:36 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>
>>>> A fofuvokat mindekepp vedd ki es takaritsd ki a karbit.
>>>>>
>>>>> Bye
>>>>> Dexter
>>>>> 2014.06.06. 12:59, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>>
>>>>> Csak már vagy 2 éve nem volt beindítva, attól tartok, ha nem indul,
>>>>>> nem
>>>>>> fogom tudni, hogy ezért, vagy más miatt.
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>> 2014.06.06. 12:53 keltezéssel, potyo írta:
>>>>>>
>>>>>> Próbáld ki, ha megy vele, akkor használd el. Ha nem, akkor mondjuk
>>>>>>> 1:10
>>>>>>> arányban felhígítva beöntöd az autóba.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2014. június 6. 12:50 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>
>>>>>>> Eddig keveset használtam, de most a nagyobb birtokot már kénytelen
>>>>>>>
>>>>>> leszek
>>>
>>>> rendszeresen nyírni, és ahogy számoltam, egy alkalom is 4-5 órát
>>>>>>>>
>>>>>>> jelent,
>>>
>>>> ha
>>>>>>>> eléggé gyorsan tolom akkor is.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Az állott benzin kérdéséről van véleményetek?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list