[elektro-etc] Ehhez azért kell vér a pucában! :) (Landolás ködben)
Xorn
toth.endre at gmail.com
Mon Dec 1 07:02:10 CET 2014
Ezt, hogy a robot leteszi ILS alapján a beton szélére a gépet, hogy
csak a fékre kell lépni, 2001 tavaszán a British pilótája a 737-esben
már kész tényként kommentálta nekem (akkor még újságíróként és
business class-on be lehetett jutni a pilótafülkébe). Ja, és mindezt
Ferihegyen. Londonból hazafelé jövet néztem be a pilótafülkébe.
Best regards,
Andy
2014-11-30 20:33 GMT+01:00 Erdos Zoltan <erdosz at gmail.com>:
> ha mar meg lettem szolitva :-)
>
> a videon feliratban is latszik, hogy mar a palyan gurulaskor kapcsoltak
> manualisba, addig autopilot volt :-)
>
> a regi ILS rendszer is siman adott infokat a kezi levitelhez, csak szepen
> kellett kovetni, de automataval egyutt ez tud lenni olyan pontos, mint
> amikor en kisgeppel elszurom es kicsit doccenosen teszem le.. :-)
>
> amugy nincs annyira durva köd, mint neha autouton.. szoval nem necces.. a
> marshaller is messzirol jol latszik
>
> de mindenesetre jopofa, a szemelyzetnek volt ideje kamerazni.. :-)
>
> ja igen, kisgepesben is szabad atstratolni, neha kell is, de egy olyan
> geppel, ami 250 meter roll utan stopra fekezheto egy egy kilometeres palyan
> szegyen nem szepen leszallni :-)
>
> 2014.11.30. 19:41 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>
>> Sebaj, azt hiszem, e témában mindannyian csak a partszélről ugatunk itt
>> a listán. :) Illetve Erdős Zoli az, aki közülünk jobban otthon van a
>> témában, még ha nem is "nagygépes" környezetben (de ezzel koránt sem
>> akarom lebecsülni az ő pilóta képességeit).
>>
>>>
>>> Lehet, hogy a partszélről ugatok, de
>>> 1. rádióirányzék nélkül kicsit sem találja el
>>> 2. ha mégsem pont ott van, még vissza tudja kapni, és lehet újra
>>> próbálkozni. Igaz, ez nem megy akárhányszor.
>>>
>>> szia: Balázs
>>>
>>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list