[elektro-etc] Szavatosság érvényesítés

Kovács József kj at faldeko.hu
Wed Aug 13 20:14:31 CEST 2014


Gondolom ismeritek a marketing alapvetést a témában....

Normális cégnél két módon kezelik a vevő reklamációt.
-  a már jó ismerős gyakran háborgót: "köszönjük, hogy szólt" és nem 
történik semmi :-)
- azt viszont, aki először szól valamiért, komolyan veszik, mert
    az szinte biztosan valódi gonddal fordul a céghez, ami
    lehet valódi hiba >> javítani kell, szó nélkül
    lehet termék hiányosság >> fejleszteni kell/lehet
    lehet tévedés...köszönjük :-)

Balfasz cégnél pedig, csak lerázzák a szólni merőt
és max akkor foglalkoznak vele, ha keménykedik...

Nos, a bosch most képet ad magáról.

KJ




2014.08.13. 17:25 keltezéssel, Acs Gabor írta:
> KJ is a márkára apellálást, csalódottságot, orvoslás kérést javasolta, 
> olyanos levelet írtam mindenféle jogi vagy fenyegető hang nélkül.
> Pedig az első gondolatom az volt, hogy feldobom a fényképet arra a 
> blogoldalra, ahol nagyon dicsérték a gépet, és ahol végül eldöntöttem, 
> hogy ez lesz. De szerencsére előbb ki lettem okosítva :)
>
> Gábor
>
> 2014.08.13. 17:16 keltezéssel, Szima Gábor írta:
>>
>> On Wed, 13 Aug 2014, [UTF-8] Kovács József wrote:
>>
>>> Szóval, ha nem tört el a két év alatt, akkor ugyebár nem volt 
>>> felismerhető a hiba.
>>> De ettől még benne volt már gyártáskor/eladáskor is! a gyönge anyag.
>>>
>>> Csakhát kicsivel a 2 év után is bírta még, de amikor végül eltört... 
>>> az még a 3 éven belül van.
>>
>> Én írnék az ügyfélszolgálatnak egy rövid, tömör levelet, de nem a 
>> magas C-n kezdve (pl. "Milyen megoldást lehetne kitalálni").
>> Aztán a válasz függvényében lehet egyéb szívhezszóló leveleket 
>> küldeni, itt már kissé jogászkodva.
>>
>> Egyből frontális támadás nem jó, mert az esetleg langyszívű mérnők 
>> szervízvezető kapásból a jogi osztályra dobja át az ügyet, ahol 
>> előkapják a fegyvereket. Utána lehet neked van igazad elméletben, 
>> gyakorlatban már nem tudod/akarod végigverni.
>>
>> Ismerős járt így: láthatóan műszaki hiba miatt kiesett a NET 
>> szolgáltatójuk, erre egyből a jogászuk "verte az asztalt". Ők pedig 
>> jogász útján válaszoltak, hogy "megsértették az ASZF-et 
>> túlterheléssel"...
>> Most pattog a labda a két jogász között, a viszony mérgesedik, a 
>> valódi ok nem derül ki egykönnyen, megoldás pedig a költözés lett..
>>
>> -Sygma
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list