[elektro-etc] Fűtés megoldás /klíma beüzemelés

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Fri Aug 8 08:36:28 CEST 2014


jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2014. 08. 08.:
> Cser Tamas wrote:
>
>> azért nem annyira szar a helyzet :-)
>>
>> ahogy Józsi leírta a barkács feltöltési módszernél, picit kinyitott
>> csappal a levegőt kinyomatni, majd a túloldalon a hollandit
>> rászorítani,
>
> ?? Én nem ezt írtam.
> Kb erről van szó beüzemeléskor:
> Össze van szerelve, kinyitom azt a sarokszelepet, ami nem a
> feltöltőcsonkoshoz
> tartozik. Erre a gáz bemegy a beltéribe.
> Leveszem a zárókupakot a feltöltőszelepről, ez az az autógumi-szelep módján
>
> működő valami, tehát benyomva a közepét elkezdi kiengedni a gázt. Ide tartok
> egy
> spray-kupakot, hogy a sziszegésnek legyen egy bizonyos hangmagassága. Ha ez
>
> elmélyül, akkor jelenik meg a nagyobb molekulájú töltőgáz. Kiengedek még
> valamennyit, hogy tutira kimossa a levegőt vagy nitrogént, ami eredetileg
> volt a

oké,  szóval erre gondoltam, a kimosás érdekében

> beltériben, aztán elengedem, majd visszarakom a kupakot. Ezután kinyitom az
> itt
> lévő sarokszelepet is az imbuszkulccsal, ezzel üzemkész a cucc.
>
> Gyors-csatlakozó: ha nem sikerül a csatlakozás (miért ne sikerülne?), akkor
>
> legföljebb leszusszan valamennyi gáz. Mivel kb 1 kiló szokott lenni a
> töltet,
> akár sok másodperces eresztés se jelent nagy veszteséget. Szóval nem igazán
> mondható, hogy ha nem sikerül, akkor annyi. Meg hát utána is lehet tölteni,

kb annyi veszteség, mint 1kg folyékony pbgázból egy gázcsap nyitásakor
a gázállapotú mg vagy mikrogramnyi

> ha
> muszáj, de ez többnyire csak akkor muszáj, ha valami hiba miatt elszökik a
> gáz.
>
> hjozsi
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list