[elektro-etc] Szep uj (autos) vilag -> diagnosztika
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Sep 21 15:46:50 CEST 2013
a koptatokrol tudok , arrol hogy mogotte mi rejtozik arrol nem , mert
szerencsemre ilyen monstrumot meg sosem szallitottam baleset utan .
(a ducato miatt mindig en vagyok a motormento ha a barati korben zuzza le
valaki magat)
bye
dexter
2013. szeptember 21. 15:43 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> Az a BMW. A Pan V4-es hosszában, és külön két támasztóvasa van oldalt,
> műanyag burkolattal.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/9/21 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> > Dehogynem:) hengerfejnek hivjak.
> >
> > Bye
> > Dexter
> > 2013.09.21. 15:25, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> ezt írta:
> >
> >> Ja, jó. Hirtelen a bukógombára asszociáltam, ami a Panen nincs is. :-)
> >>
> >> Best regards,
> >> Andy
> >>
> >> 2013/9/21 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> >> > A modern , injektoros mocikban van egy gomba ami a bukast erzekeli es
> >> > leallitja a mocit ha az oldalan fekszik.
> >> > Ennek a gombanak a mukodese masodperces nagysagrendu ido.
> >> > Ha a csillapitasa megszunik , akkor olyankor is panikol amikor erre
> nincs
> >> > szukseg . Kimerve jo , tesztelve jo , uton rossz.
> >> >
> >> > Bye
> >> > Dexter
> >> > On 21 Sep 2013 12:27, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> wrote:
> >> >
> >> >> Ezt még egyszer, milyen gomba, milyen hiba?
> >> >>
> >> >> Best regards,
> >> >> Andy
> >> >>
> >> >> 2013/9/21 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> >> >> > Talaltam mar meg :-)
> >> >> > De a legdurvabb honda paneuropa volt . Harom gazda adta tovabb mint
> >> >> > remenytelent egy bukasjelzo gomba csillapitasi hiba miatt .
> >> >> > Uthiban ledadogott .
> >> >> > Csak a csillapito lotty folyt el.
> >> >> >
> >> >> > Bye
> >> >> > Dexter
> >> >> > On 21 Sep 2013 07:59, "Imre Kormos" <imre.kormos at gmail.com> wrote:
> >> >> >
> >> >> >> Na, ezt a hibát megtalálni a műhelyben.. :(
> >> >> >> 2013.09.21. 0:39, "Arnold Fuzesi" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> >> ezt
> >> >> >> írta:
> >> >> >>
> >> >> >> > Meg a sztenderen levo leallito kapcsolo
> >> >> >> > Enyem suzuki gsr erosebb fekezesek utan allt le. Mire kiderult
> az
> >> >> >> > oldaltamasz rugo nem birja a g-t, es lekajlul a tamasz neha :)
> >> >> >> >
> >> >> >> >
> >> >> >> > Arnold
> >> >> >> > Sent from my iPhone
> >> >> >> >
> >> >> >> > On 2013.09.20., at 20:14, Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com>
> >> wrote:
> >> >> >> >
> >> >> >> > > Reggel a Honda Silverwingem 100 m után minden előjel nélkül
> >> leállt
> >> >> az
> >> >> >> > > útkereszteződésben. Néhány indítózás után dödörögve elindult
> >> >> annyira,
> >> >> >> > hogy
> >> >> >> > > hazahozott. Gondoltam, mielőtt szervizbe viszem, azért
> gyertyát
> >> >> >> cserélek.
> >> >> >> > > Utána pöccre indult. Multiméterrel semmi érdekeset nem látok a
> >> >> >> gyertyán.
> >> >> >> > > Előtte valamikor késő ősszel volt gyertyacsere, akkor hidegen
> >> >> torpant a
> >> >> >> > > motor, hirtelen fékezéskor leállt.
> >> >> >> > > Szóval tud futcsa hibákat produkálni a gyertya.
> >> >> >> > > Ki
> >> >> >> >
> >> >> >> >
> >> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >>
> >>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list