[elektro-etc] Autószerviz
Móczik Gábor
pm_levlista at progzmaster.hu
Thu Sep 12 08:45:36 CEST 2013
2013.09.11. 23:38 keltezéssel, Acs Gabor írta:
> Abszolút nem értek hozzá, sőt ha valamit végre megértek ezekből, azt is
> rövidesen nyomtalanul elfelejtem. Ez a pálca csatlakozott egy lemezhez,
> a csatlakozási pontnál lötyögött. Mivel garanciában cserélték, ennek a
> megoldásnak jobban örülök, mintha valamit nekiálltak volna okosba
> fejleszteni, de nem túl megnyugtató a dolog, mivel gyári volt benne,
> most ismét gyári lett, szóval marha óvatosan kell vezetnem, ha nem
> akarom megint 30e után cserélni.
Az stabilizátor rúd _gömbfej_.
Hívják még stabilizátor karnak, kutyacsontnak, meg a jófranctudja még
minek...
Aligha fog 30e-nél többet bírni ezeken a fasza utakon...
Egyébként párezer Ft-os kopó alkatrész.
> Ezzel együtt kicserélték az egyik belső kilincset, ott is egy tök
> komplex alkatrész egyik csücskén egy pár milliméteres műanyag fül tört
> le, ami az ajtó belsejében a bowdent működteti. El nem tudom képzelni,
> hogy ilyen mérnök nem azért tervezett, hogy idővel eltörjön.
Dehogy nem... Mi másért?
> Ezzel együtt cserélték a két pántot, ami a tankot tartja. Jó hosszú
> vaslemezek, szépen rozsdásodtak, kivirágzott a festék alatt, jól
> látható, hogy semmilyen sérülés nincs rajta. Ez is elképzelhetetlen,
> hogy miért ilyennek találják ki gyárilag.
Lehetett vele pár Ft-ot spórolni, ahoz képest mintha savállóból lett
volna...
> Mondjuk lényeges része eddig nem hibásodott meg egyáltalán.
Minden relatív, mi a lényeges?
Motor? Váltó?
Tök mindegy, fékkel, féktárcsával, kézifékkel is lehet gond, vagy ha
leesik a tank, vagy ha az elrevült 500 Ft-os gumi tartó miatt leesik a
kipufogó, akkor is lerohadsz az út szélén. Kevés olyan rész van az
autón, ami nem lényeges.
More information about the Elektro-etc
mailing list