[elektro-etc] Újabb sikertörténe t
Móczik Gábor
pm_levlista at progzmaster.hu
Sat Sep 7 22:02:46 CEST 2013
2013.09.07. 21:39 keltezéssel, Kovács József írta:
> De, ma ebben az országban a mindenféle vezetők zöme nem ad magára.
> Hanem beletörődik bármibe, mert úgy kényelmes neki...
> "Nem szól szám nem fáj fejem", ezzel mentik fel magukat.
>
> Ahogy mondani szoktam, nincs TARTÁS az emberekben.
> Kevés a kivétel...
>
> És sajnos nincs igény a tisztességes munka elvégzésre sem.
> Mert, ha lenne... ,akkor pl. ennyi hibás könyvcsomag sem lett volna.
Ez mind szép és jó.
De egy cég egy egység, én mint megrendelő a céggel és nem a vezetőjével,
dolgozóival állok üzleti kapcsolatban, ha hibás a teljesítés, akkor az
kívülről a céget minősíti és nem azt aki bent elszúrta a munkát.
A megrendelőt általában nem érdekli (értsd: ha jó fej, akkor esetleg
megértően kezeli), hogy a beszállító, üzemvezető vagy a munkás, netán
egy gép hibázott. A teljesítés hibás. Innentől a cég belügye, hogy a
működésével kapcsolatos intézkedéseket megtegye, és a minimum, hogy
kivizsgálja, elismerje, és javítsa a hibát, nem pedig tagadja és eltussolja.
Még az előbbi korrekt eljárás, az utóbbi igencsak aláássa a renomét és
felháborodást kelt. Vegyük észre, itt nem a "gagyi" dolgozóról
beszélünk, aki a konkrét mukát elrontotta, ez a cégről szól!
Egy ilyen hozzáállású céghez legközelebb nem megy az ember, még akkor
sem ha a közben háttérben akár az egész gárdát lecserélte a hiba
elkerülése érdekében. Én már az nem látom, csak a legutóbbi ügyben
mutatott viselkedés marad és az extrapoláció, hogy esetleg megint
megismédlődhet.
More information about the Elektro-etc
mailing list