[elektro-etc] Újabb sikertörténe t

Móczik Gábor pm_levlista at progzmaster.hu
Sat Sep 7 22:02:46 CEST 2013


2013.09.07. 21:39 keltezéssel, Kovács József írta:
> De, ma ebben az országban a mindenféle vezetők zöme nem ad magára.
> Hanem beletörődik bármibe, mert úgy kényelmes neki...
> "Nem szól szám nem fáj fejem", ezzel mentik fel magukat.
>
> Ahogy mondani szoktam, nincs TARTÁS az emberekben.
> Kevés a kivétel...
>
> És sajnos nincs igény a tisztességes munka elvégzésre sem.
> Mert, ha lenne... ,akkor pl. ennyi hibás könyvcsomag sem lett volna.

Ez mind szép és jó.
De egy cég egy egység, én mint megrendelő a céggel és nem a vezetőjével, 
dolgozóival állok üzleti kapcsolatban, ha hibás a teljesítés, akkor az 
kívülről a céget minősíti és nem azt aki bent elszúrta a munkát.

A megrendelőt általában nem érdekli (értsd: ha jó fej, akkor esetleg 
megértően kezeli), hogy a beszállító, üzemvezető vagy a munkás, netán 
egy gép hibázott. A teljesítés hibás. Innentől a cég belügye, hogy a 
működésével kapcsolatos intézkedéseket megtegye, és a minimum, hogy 
kivizsgálja, elismerje, és javítsa a hibát, nem pedig tagadja és eltussolja.

Még az előbbi korrekt eljárás, az utóbbi igencsak aláássa a renomét és 
felháborodást kelt. Vegyük észre, itt nem a "gagyi" dolgozóról 
beszélünk, aki a konkrét mukát elrontotta, ez a cégről szól!

Egy ilyen hozzáállású céghez legközelebb nem megy az ember, még akkor 
sem ha a közben háttérben akár az egész gárdát lecserélte a hiba 
elkerülése érdekében. Én már az nem látom, csak a legutóbbi ügyben 
mutatott viselkedés marad és az extrapoláció, hogy esetleg megint 
megismédlődhet.



More information about the Elektro-etc mailing list