[elektro-etc] Autós f. o.
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri May 31 18:05:01 CEST 2013
2013. május 31. 17:47 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
>
> 2013.05.31. 17:21 keltezéssel, charles hoss írta:
>
>> megmenteni nem tudtam ,
>>
>
> >de ez nem is volt cel .
>
> Innentől tartom kínosnak....
>
miert ? a frontalis utkozest kellett volna valasztanom a kreszed szerint ?
vagy lehet hogy ez a mondat a szovegkornyezetebol kiragadva nem igazan
tisztesseges idezetnek szamit ?
> Látatlanban az általad sugallt hangulat alapján.
> Mert, azt sugallod, hogy "megbüntetted", nevelted.
>
semmi ilyet nem mondtam , nem sugalltam .
rajtam szelektalodott ki , a kamera igazolta volna hogy o szurta el - innen
indult a dolog - es hogy a kokemeny bunko tolakodas nem jelent automatikus
elsobbseget .
akkor jelenti az elsobbseget amikor a balesetet kell elkerulni , nem
korabban - tehat ha az a gyanum hogy osbunko vagy bunko lesz az uton ,
akkor nem megyek ki az nem opcio . ebben a helyzetben normal korulmenyek
kozott motorral mar a gyanura lassitottam , elbujtam , savot valtottam
volna - itt amig konkretan nem veszelyeztetett es nem kovetett el semmit
ellenem , a kozelemben , addig kozlekedtem szabalyosan . AMIKOR elkezdodott
a musor , tehat elkezdte ram rantani a kormanyt , akkor hagytam hogy a
minimalis karokkal tortenjen . lehet hogy ha satufekezek , akkor a mogottem
ket meterre jovo vetlen felszurodik a vonohorgomra , lehet hogy a mogotte
ket meterre jovo robogos a mogotte ket meterre jovo taho lokharitoja ala
kerul - igy hogy felszurodott a lokharitomra a ladas , semmi nem tortent -
egyel kevesebb barom szlalomozik a forgalomban es kesz .
a dacias is addig csinalhatta amit jolesik amig csak lehetett . nem akartam
azert elmenekulni az utrol mert valaki gyorshajt . lelke rajta . o
uzemelteti az autojat , kepesitese van ra . miert kene felulbiralnom ? egy
folyamatos autosor elejen haladtam (a lampatol ment a sor) satufekezni
ugyanugy nem volt vonzo lehetoseg mint a szembesavba atrantani a kormanyt -
miert tornek ossze vetleneket egy hulye helyett ? minimalizalni kell a
karokat , de nem kell azert felgyujtani a hazat mert pok van a sarokban .
ha elfert volna , nem erunk ossze . nem fert el . errol nem en tehetek .
ezeket a magyar savokat egy autora meretezik .
De, mint írtam CSAK Te magad tudod biztosan, hogy
> - jól kiszámolt kisebb balesetet okoztál, megfontoltan
> (akár nevelési céllal is.... mert neked bajod nem lehet alapon)
> - vagy tényleg nem tudtad elkerülni az ütközést
>
jol kiszamitott balesetben vettem reszt . nem panikoltam be , lattam a
folyamatot mert figyelek - nem rangattam a kormanyt , nem csinaltam belole
lancreakciot satobbi . nem ha a mindenaron elkerules lett volna a cel ,
akkor lehet hogy sokkal rosszabb baleset lett volna - igy csak osszeert a
ket auto . de ez csak egy vagyontargy . nincs mit sajnalni rajta .
amortizalodik - csak penz . ezt egy nagy filozofus mondta - erre valo .
ha motorral vagyok , akkor van egy kockazatturo kepessegem es egy vedelmi
szintem . ha ket tonna acel vesz korul , akkor is - ahogy motoron lehuzom a
fejem a galamb elol , ugy nem pilogok ha egy cserebogar a ford szevedojen
kenodik szet .
>
> Ebben én nem dönthetek, csak véleményem lehet.
legyen . mindenesetre jol esik hogy a kreszrol felvilagositottal . ha
kiteszek egy tablat az automra hogy "lejart a jod az eu csomagban" (de van
uj csomag a kesztyutartoban) akkor szabalytalannak tart majd a tobbi autos
(affele halaltmegveto hardcore kemenycsavonak) onnantol kezdve elsobbsegem
van , barmit tehetek , te koteles leszel felrehuzodni , beengedni , fekezni
. ezt jo tudni :)
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list