[elektro-etc] Re: forrasztástechnikai cuccok ára
Milleschich. János
milejani at invitel.hu
Thu May 30 11:49:26 CEST 2013
Szia Gyapo!
----- Original Message -----
From: "gyapo" <gyapo at freemail.hu>
To: "Milleschich. János" <elektro-etc at tesla.hu>
Sent: Thursday, May 30, 2013 10:07 AM
Subject: Re: [elektro-etc] forrasztástechnikai cuccok ára
>> Még most is mérges vagyok ( egy kicsit :-) hogy miért nem lehet
>> értelmesen
>> válaszolni egy konkrét kérdésre, és majd a harmadik ember mond valamit
>> egy
>> hierarchiában, akinek joga van hozzá.
> Mert Ãgy tanÃtották. Ãn is voltam biztosÃtós kiképzésén, ahol azt
> tanÃtják, hogyan kell az emberekben fölébreszteni a vágyat a
> biztosÃtás megkötésére.
Igen, van ilyen is, de ezt másképpen is lehet csinálni.
Fiam is hasonló témában utazik, itt a listán is volt már több üzletkötése
is.
( és segÃtséget is adott már "ingyéééé" )
A dolog nem errÅl szól, vagy inkább azt mondanám, ha errÅl szól, akkor ezt
nagyon sok per követi.
Itthon pl. a legnagyobbak is Ãgy dolgoznak, de lehet nézni statisztikákat,
hány visszaÃrás van mondjuk 100 kötésre.
( nálunk eddig 1 visszaÃrás volt, az is azért, mert a haláleset történt az
illetŠcsaládban, és csak 1 kereset maradt )
Szóval lehet ezt tisztességesen is csinálni.
Gondolj bele, ahol Te voltál ( lehettél ) az egy nagy cég volt, jó
igéretekkel, nagy dumákkal, és volt mondjuk fölötted egy fÅnök, akinek
érdeke a minél nagyobb üzletkötés, ebbe Téged is belehajszol, mert Neked is
ez a jó, aztán a visszaÃrások már a cég dolga, legfeljebb lelépsz, mielÅtt
még nagyobb lenne a baj. Jönnek a cég és az ügyfelek közötti perek stb...
stb...
Ilyen esetekben szinte magától adódik a cápa viselkedés, hiszen más
hÃmvesszejével történik a csalán csapkodása.
A saját cég mindig más, ott nem lehet hitelrontást csinálni, mert az az
ember bÅrére megy.
Számtalanszor történt már meg az, hogy az ügyfelet lebeszéltük a nagyobb
összegrÅl, mert lehetett látni, hogy a legkisebb baj esetén is borul az
elképzelésük.
De hagyjuk a pénzpiacot.
Ãn ha észreveszem a megvezetést, vagy annak a szándékát, akkor vagy hagyom
az embert beszélni, vagy szólok hagyjuk mánn Moúúnikát, és tovább megyek.
Nincs üzlet, majd lesz olyan helyen, ahol ezt nem érzem.
A másik dolog, hogy a példádban az üzletkötés két különbözŠszakmájú,
érdeklÅdési körű ember között jönne létre,
( az emberek 95%-ának lövése nincs biztosÃtásról, megtakarÃtásokról, vagy
ezek kombinációjáról )
ezért valamilyen szinten elvárható ( sÅt kötelezÅ ) a részletesebb
ismertetés.
( persze abban egyetértek Veled, hogy nem a katasztrófa jövendölése. :-)
Itt meg arról van szó, hogy szakmabeli emberek találkoznak, szemre, adatokra
tetszik a termék, megbeszélnének finomabb részleteket is, el tudja dönteni a
cimbi, hogy ez kell-e neki vagy nem, már csak az ár a kérdés.
A harmadik ember majd megmondja az árat, holott az elsŠis tudja, csak majd
a fÅnök.
A biztis példa olyasmi, mint ha egy villanyász menne lóvásárra, és olvasott
volna arról, hogy elÅször a ló fogát kell megnézni, mert az mindent elárul a
koráról.
A mi eredeti esetünkben pedig két lókupec tárgyal egymással, mindketten
ismerik a fogspecifikáció fontosságát, a kehességgel is tisztában vannak,
sÅt még azt is tudják, hogy eladás elÅtt két hete már tripla zab adaggal
abrakoltatják a gebét, hogy legyen fényesebb a szÅre, és tipegÅsebb a
járása.
Persze amit Ãrsz errÅl az ügynökök általi megdumálásról sajnos többségében
igaz.
Ãdv!
János.
Föl kell épÃteni benne a szorongást, hogy mi
lesz vele ha bekövetkezik az esemény, ami tönkreteszi az életét,
különösen koncetrálva a családra, kis feleség, mosolygós gyerekek,
kutya a napsütéses kertben, illatozó grillsütŠa kert végében stb., és
akkor lecsapni rá a mérhetlen kárt okozó valamivel, ami földönfutóvá,
kórházban senyvedÅvé teszi, elvesz tÅle mindent amit addig az életében
összevakart, nem láthatja többé a gyerekeit, nincs háza, semmije. Ãs
akkor megcsillantani a mentÅövet, a biztosÃtást, ami az elÅbb sorolt
károk sokmilliós összegéhez képest egy nevetséges pár fillér, és
különben is Šlesz a legnagyobb hülye a világon, ha nem köti meg most
azonnal élete végéig folyamatosan megújÃtva.
De volt régen az amway is, egy ismerÅsöm elhÃvott, már Å sem mondhatta
meg hogy mirÅl lesz szó, ennek ellenére elmentem, és az elÅadó is csak
az utolsó 5 percben mondta meg hogy mirÅl is beszélt egy órát.
Gondolom az iszonyatos nagy összeg közlése elÅtt meg kell dolgozni az
illetÅt, "helyzetbe" kell hozni, hogy a gondolkodása beszűküljön az
adott problémára, amit ezzel a temékkel lehet megoldani, és ha nem
oldja meg, akkor milyen rossz lesz neki, és Ãgy már nem is olyan nagy
az az összeg. Te meg meg akarod kerülni a jól kidolgozott, betanÃtott
eljárást, hogy mindjárt az elején bökje ki az árat. Ezt nem teheti
meg, hÃvja a fÅnököt, aki esetleg saját hatáskörben dönthet úgy, hogy
megmondja.
Ãdv.: gyapo
__________ ESET Endpoint Antivirus - Vrusdefincis adatbzis: 8390 (20130529)
__________
Az zenetet az ESET Endpoint Antivirus ellenrizte.
http://www.eset.hu
__________ ESET Endpoint Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 8391 (20130530) __________
Az üzenetet az ESET Endpoint Antivirus ellenõrizte.
http://www.eset.hu
More information about the Elektro-etc
mailing list