[elektro-etc] Re: forrasztástechnikai cuccok ára

Milleschich. János milejani at invitel.hu
Thu May 30 11:49:26 CEST 2013


Szia Gyapo!

----- Original Message ----- 
From: "gyapo" <gyapo at freemail.hu>
To: "Milleschich. János" <elektro-etc at tesla.hu>
Sent: Thursday, May 30, 2013 10:07 AM
Subject: Re: [elektro-etc] forrasztástechnikai cuccok ára


>> Még most is mérges vagyok ( egy kicsit :-) hogy miért nem lehet 
>> értelmesen
>> válaszolni egy konkrét kérdésre, és majd a harmadik ember mond valamit 
>> egy
>> hierarchiában, akinek joga van hozzá.

> Mert így tanították. Én is voltam biztosítós kiképzésén, ahol azt
> tanítják, hogyan kell az emberekben fölébreszteni a vágyat a
> biztosítás megkötésére.

Igen, van ilyen is, de ezt másképpen is lehet csinálni.
Fiam is hasonló témában utazik, itt a listán is volt már több üzletkötése 
is.
( és segítséget is adott már "ingyéééé" )
A dolog nem erről szól, vagy inkább azt mondanám, ha erről szól, akkor ezt 
nagyon sok per követi.
Itthon pl. a legnagyobbak is így dolgoznak, de lehet nézni statisztikákat, 
hány visszaírás van mondjuk 100 kötésre.
( nálunk eddig 1 visszaírás volt, az is azért, mert a haláleset történt az 
illető családban, és csak 1 kereset maradt )
Szóval lehet ezt tisztességesen is csinálni.

Gondolj bele, ahol Te voltál ( lehettél ) az egy nagy cég volt, jó 
igéretekkel, nagy dumákkal, és volt mondjuk fölötted egy főnök, akinek 
érdeke a minél nagyobb üzletkötés, ebbe Téged is belehajszol, mert Neked is 
ez a jó, aztán a visszaírások már a cég dolga, legfeljebb lelépsz, mielőtt 
még nagyobb lenne a baj. Jönnek a cég és az ügyfelek közötti perek stb... 
stb...
Ilyen esetekben szinte magától adódik a cápa viselkedés, hiszen más 
hímvesszejével történik a csalán csapkodása.
A saját cég mindig más, ott nem lehet hitelrontást csinálni, mert az az 
ember bőrére megy.
Számtalanszor történt már meg az, hogy az ügyfelet lebeszéltük a nagyobb 
összegről, mert lehetett látni, hogy a legkisebb baj esetén is borul az 
elképzelésük.
De hagyjuk a pénzpiacot.

Én ha észreveszem a megvezetést, vagy annak a szándékát, akkor vagy hagyom 
az embert beszélni, vagy szólok hagyjuk mánn Moúúnikát, és tovább megyek.
Nincs üzlet, majd lesz olyan helyen, ahol ezt nem érzem.
A másik dolog, hogy a példádban az üzletkötés két különböző szakmájú, 
érdeklődési körű ember között jönne létre,
( az emberek 95%-ának lövése nincs biztosításról, megtakarításokról, vagy 
ezek kombinációjáról )
ezért valamilyen szinten elvárható ( sőt kötelező ) a részletesebb 
ismertetés.
( persze abban egyetértek Veled, hogy nem a katasztrófa jövendölése. :-)

Itt meg arról van szó, hogy szakmabeli emberek találkoznak, szemre, adatokra 
tetszik a termék, megbeszélnének finomabb részleteket is, el tudja dönteni a 
cimbi, hogy ez kell-e neki vagy nem, már csak az ár a kérdés.
A harmadik ember majd megmondja az árat, holott az első is tudja, csak majd 
a főnök.

A biztis példa olyasmi, mint ha egy villanyász menne lóvásárra, és olvasott 
volna arról, hogy először a ló fogát kell megnézni, mert az mindent elárul a 
koráról.
A mi eredeti esetünkben pedig két lókupec tárgyal egymással, mindketten 
ismerik a fogspecifikáció fontosságát, a kehességgel is tisztában vannak, 
sőt még azt is tudják, hogy eladás előtt két hete már tripla zab adaggal 
abrakoltatják a gebét, hogy legyen fényesebb a szőre, és tipegősebb a 
járása.

Persze amit írsz erről az ügynökök általi  megdumálásról sajnos többségében 
igaz.

Üdv!

János.














Föl kell építeni benne a szorongást, hogy mi
lesz vele ha bekövetkezik az esemény, ami tönkreteszi az életét,
különösen koncetrálva a családra, kis feleség, mosolygós gyerekek,
kutya a napsütéses kertben, illatozó grillsütő a kert végében stb., és
akkor lecsapni rá a mérhetlen kárt okozó valamivel, ami földönfutóvá,
kórházban senyvedővé teszi, elvesz tőle mindent amit addig az életében
összevakart, nem láthatja többé a gyerekeit, nincs háza, semmije. És
akkor megcsillantani a mentőövet, a biztosítást, ami az előbb sorolt
károk sokmilliós összegéhez képest egy nevetséges pár fillér, és
különben is ő lesz a legnagyobb hülye a világon, ha nem köti meg most
azonnal élete végéig folyamatosan megújítva.
De volt régen az amway is, egy ismerősöm elhívott, már ő sem mondhatta
meg hogy miről lesz szó, ennek ellenére elmentem, és az előadó is csak
az utolsó 5 percben mondta meg hogy miről is beszélt egy órát.
Gondolom az iszonyatos nagy összeg közlése előtt meg kell dolgozni az
illetőt, "helyzetbe" kell hozni, hogy a gondolkodása beszűküljön az
adott problémára, amit ezzel a temékkel lehet megoldani, és ha nem
oldja meg, akkor milyen rossz lesz neki, és így már nem is olyan nagy
az az összeg. Te meg meg akarod kerülni a jól kidolgozott, betanított
eljárást, hogy mindjárt az elején bökje ki az árat. Ezt nem teheti
meg, hívja a főnököt, aki esetleg saját hatáskörben dönthet úgy, hogy
megmondja.

Üdv.: gyapo


__________ ESET Endpoint Antivirus - Vrusdefincis adatbzis: 8390 (20130529) 
__________

Az zenetet az ESET Endpoint Antivirus ellenrizte.

http://www.eset.hu




__________ ESET Endpoint Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 8391 (20130530) __________

Az üzenetet az ESET Endpoint Antivirus ellenõrizte.

http://www.eset.hu





More information about the Elektro-etc mailing list