[elektro-etc] Dógozgatunk (Volt: Re: [elektro] wifi modul
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Mon May 13 12:45:20 CEST 2013
Ez a kulonbseg az alkalmazott es a tulaj kozott.
Az alkalmazottnak az a dolga, hogy kiszolgalja a betero vevot. Ha nincs az,
amit a vevo akar, akkor nincs mivel kiszolgalni.
Vajk
2013/5/13 Xorn <toth.endre at gmail.com>
> Nagyon elkeseredett, amikor mondtad neki, hogy közben megvetted máshol? :-)
>
> Hiszen nyilván visszahívott, nem? :-O
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/5/13 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
> > Fiamnak új biciklit akartam venni. Kinéztem egy boltot a Dózsa Gy. úton,
> > nincs annyira messze, jól néz ki a weblapjuk, próbáljuk meg. Tetszett is
> > neki az egyik bringa, aztán kitaláltam, hogy merjünk nagyot álmodni,
> inkább
> > vegyük meg nem a 20-ast, hanem a 24-est, most kicsit kényelmetlenebb
> lesz,
> > de sokkal tovább tudja használni. Eladó jó fej volt, tájékoztatott meg
> > minden, megígérte hogy hétfőn, de legkésőbb kedden megy a nagykerbe,
> onnan
> > felhív, és majd elmondja, milyen színek vannak.
> >
> > Szerdán már kezdtem nyűgös lenni, a gyerek gondolhatjátok mennyire várta
> az
> > új bringáját, bementem a boltba. Mondom miről van szó (az eladó sehol aki
> > megígérte), azt mondják pénteken mennek áruért. De keddet ígértek,
> legalább
> > ideszólhattak volna, hogy nem jön össze. Erre csaj bemegy hátra,
> elmondja a
> > srácnak mi van, majd kijön a csaj, és közli, hogy pénteken mennek. A
> srácban
> > annyi tisztesség nem volt, hogy idejöjjön hozzám, és elnézést kérjen,
> > kimagyarázza magát, vagy bármi, ugyanis nyilván itt ő diktál.
> > Mivel árat múltkor nem mondtak, azért megkérdeztem a csajtól. Leül a gép
> > elé, nézegeti, tanakodik, majd közli, hogy 66 ezer. Dehát a múltkor azt
> > mondták, hogy negyvenvalamennyi lesz! Nézegeti még kicsit: ja, 46.
> > Közben kijött a srác is, én köszöntem neki, visszaköszönt, és elfordult.
> >
> > Hazajöttem, megkeresem ugyanazt a bringát az Interneten, találtam is
> 44-ért.
> > Felhívtam a céget, hogy van-e készleten, mert a weboldal azt mutatja hogy
> > van, de mielőtt elindulok, azért rákérdeznék. Csávó azt mondja, nem
> tudja,
> > de telefonáljak vissza 5 perc múlva (az fel sem merül, hogy ő a vevőjét
> > visszahívja). 5 perc múlva hívom, persze valaki más vette fel, újra el
> > kellett mondanom mindent, ezután odakiabál a másiknak, aki közli, hogy
> > nincs. Ennyi, nincs. Mondom de a webshop mutat mindenféle színből
> készletet.
> > Ja, más szín van. És milyen? Hát milyet szeretne? Az mindegy mondom, mert
> > amilyet szeretnék, mondták hogy nincs.
> >
> > Tele lett a tököm, találtam egy kis boltot szintén az Interneten, eléggé
> > gagyi weboldallal. Felhívtam, a srác nagyon készséges volt, másnap reggel
> > már hívott a nagykerből, melyik vázat szeretném, milyen színben,
> kérdeztem
> > valamit, erre egymás mellé állította a vázakat, megnézte, megköszöntem,
> egy
> > óra múlva ott volt a boltban. Átvételkor fél órát foglalkozott velünk egy
> > másik eladó, belőtte az ülésmagasságot, dőlést, kormányszöget, a fékkart
> > közelebb állította, felvilágosított minden apró részletről. Itt 39-et
> > kellett fizetnem. (7ezressel kevesebb mint az első ajánlat, és még
> rendesek
> > is voltak, tehát van ahol a kisebb profit mellé is belefér a
> figyelmesség).
> >
> >
> > A poén az, hogy ilyen esetet hetente sokszor nem is egyet posztolhatnék,
> > olyan méreteket öltött ez az egoista bunkó hozzáállás minálunk.
> >
> > Azt nem kell mondanom, hogy pénteken kaptam-e hívást az első bolttól :)
> >
> >
> > Gábor
> >
> >
> > 2013.05.13. 12:07 keltezéssel, Kovács József írta:
> >>
> >>
> >>
> >> 2013.05.13. 11:27 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
> >>>
> >>>
> >>>> Ma délelőtt két rendelést akartam leadni.
> >>>>
> >>>> De, nem sikerült...
> >>>
> >>>
> >>> ,,A Mapei Kft. 150 építőanyag és burkolatkereskedőnél végzett
> >>> próbavásárlásokon alapuló kutatást a múlt év végén. Az eredmény
> >>> megdöbbentő: a
> >>> lehetőségek nagy részét „elpuskázzák” a kereskedők az
> eladók
> >>> nem megfelelő
> >>> hozzáállása és tudása miatt. A próbavásárlások során már az első
> benyomás
> >>> megdöbbentő volt: a felkeresett üzletek 52 százalékában nem mosolyogtak
> >>> az
> >>> eladók, 45 százalékukban pedig még csak nem is köszöntek.
> >>>
> >>> Ennél is kedvezőtlenebb képet mutat, hogy az üzletek 59 százalékában
> >>> egyáltalán nem érdeklődtek a vevő szándékáról, hogy mi a problémája,
> vagy
> >>> éppen mit szeretne.
> >>>
> >>> Az eladók 80 százaléka nem kezelte a próbavásárlók kifogásait,
> „ha
> >>> nem, hát
> >>> nem” attitűddel álltak a feltett kérdésekhez. Ugyancsak rosszul
> >>> fest, hogy
> >>> szinte sehol (92 százalék) nem segítették gyártói akció ajánlásával az
> >>> érdeklődőket, és az esetek 86 százalékában nem ajánlottak szakembert a
> >>> tanácstalan vevőknek. Összességében az eladók 62 százaléka nem mutatott
> >>> megfelelő szakmai felkészültséget.''
> >>
> >>
> >>
> >> Hát, ezaz... aztán csodálkoznak, tulajdonosok, hogy nincs forgalom.
> >> Csak mert sajnálják a pénzt az eladók képzésére.
> >>
> >> Ugyanígy a saját (ön)képzésükre is szarnak.
> >> Pedig a beesik a vevő és kaszálunk aranykora véget ért.
> >>
> >> KJ
> >>
> >>
> >
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list