[elektro-etc] BKV busz

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Sat May 11 02:00:58 CEST 2013


egy villanymotor lehetőleg leginkább akkuról menne,
de amikor az akku kezd lekonyulni, indul a generátor,
a keletkező 45Amperből 25A elmegy a motor felé, és a
maradék 20A meg unalmában töltögeti az akkut is

az ábrácskában a mérőpont: -o-  és  a kanóc (mint
ellenállás) feszültségesési szakasza: -xxxx--

gnd --/ 45A generátor/-----o-xxxx--\
gnd --/ 25A villanymotor/--o-xxxx---o-- +
gnd --/ 55Ah indítóakku/---o-xxxx--/

kezdetben teljesen feltöltött akksi, az állapotát
egy LM3915 (IC 10 LEDes) figyelem, lekonyuláskor
indul a generátor.

elgondolásom szerint a generátor állandóan csutkára
felhúzva menne mindaddig, amíg a töltöttségjelző
maximumra nem jutna. Ekkor generátor kikapcsolva,
amíg az akku el nem kezd lekonyulni.

autós töltőrendszer nem lenne rajta, a LEDes kijelzőt
(bioprocesszorként) én figyelném, a generátor üresen nem
pöröghetne

egy 55Ah akku 25A terheléssel, majd 20A töltésre
hogyan reagál? vélemények?



More information about the Elektro-etc mailing list