[elektro-etc] vigyázó szemetek ....

Ökrös Miklós mokros at freemail.hu
Sat May 4 13:40:53 CEST 2013


Szia KJ!

Az ügyfél egy ilyen kérdésére elfogadható válasz az, hogy "sajnos ezt az
ügyet nem ismerem tökéletesen, ezért nem tudok önnek pontos, hivatalos
választ adni", de egy egyszerű "sajnos nem tudom" is megteszi.
A Te válaszod még egy magamfajta, sokat tűrő ügyfélből is irodalebontási
hajlamot vált ki, de legalábbis mindent megteszek érte, hogy másnap már ne
melegíthesd ilyen ocsmány stílussal azon a helyen a székedet.

Tehát a "nem tudom" elfogadható, őszinte válasz, minden más beszólásért
fegyelmit a parasztnak, mivel én vagyok az Ügyfél, aki fizetem a munkabérét!

> Aztán meg csodálkozik a faszkalap ügyfél, ha
> a napi többtucat ilyen barom kérdéstől nincs kedve
> a másiknak mosolyogva dolgozni és észrevenni
> az értelmes kérdést is a sok marhaság között.

Nem érdekel, hogy mihez van kedve! Dolgozzon a tökéletességre törekedve,
vagy húzzon el a közszolgálatból és adja át a helyét másnak!
Majd amikor a fizetésének utalása a munkáltatója kedvétől függ, akkor
elfogadom, hogy a munkája, az ügyfelekhez való viszonya is függ az ő
hangulatától.

Üdv:
Miklós
13:40

----- Original Message ----- 
From: "Kovács József"
Sent: Saturday, May 04, 2013 1:20 PM
Subject: Re: [elektro-etc] vigyázó szemetek ....


> Jobban is járt mert esetleg visszakérdezek, hogy
> mijafaszé engem zaklat munka közben a baromsagaival?!
>
> Van képviselője mondja annak!
>
>
> Az ügyfelek jönnek a fasz kérdéseikkel,
> amikről ők is pontosan tudják, hogy
> NEM AZ ÜGYINTÉZŐ ILLETÉKES a válaszra.
>
> Épésszel ember nem kérdez ilyet a szerencsétlen ügyintézőtől.
> Mert minek ...?!!!
>
> Aztán meg csodálkozik a faszkalap ügyfél, ha
> a napi többtucat ilyen barom kérdéstől nincs kedve
> a másiknak mosolyogva dolgozni és észrevenni
> az értelmes kérdést is a sok marhaság között.
>
>
> Az ügyfelek se angyalok, sőt jó sok köztük igazi hülye.
>
> KJ




More information about the Elektro-etc mailing list