[elektro-etc] hasznalt autot vennek...vagy megsem? -bringa
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Mar 31 19:18:13 CEST 2013
Lehet. Alighanem konnyebb megcsinalni:)
Bye
Dexter
2013.03.31. 18:25, "Tanács Dávid Szilveszter" <tanacsdavid at sosperec.hu> ezt
írta:
> Rugos nyeregcso?
>
> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
>
> >a hosszabb tavokkal en is agyalok hogy mi legyen . mivel a gep pedelec
> >es
> >villanymotor modban is mukodik , ezert nem kell tapossak es mozogjak ha
> >nem
> >akarok . akkukapacbol tudom kompenzalni - meg futok par kort , de lehet
> >hogy rugozotta teszem a hatuljat is .
> >
> >bye
> >dexter
> >
> >
> >
> >2013. március 31. 17:53 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
> >
> >> Az is lehet. De arra jutottam, hogy ezt nem én fogom kikísérletezni.
> >> Remélem, vár még rám pár jó év, inkább arra tartogatom az erőmet :)
> >>
> >> Pontosítok: Városi utakra továbbra is a legjobb és akarom is
> >használni,
> >> csak hosszabb távokra nem.
> >>
> >>
> >> Gábor
> >>
> >>
> >> 2013.03.31. 16:52 keltezéssel, charles hoss írta:
> >>
> >>> Lehet hogy a maniakus bringamokusok korabban zuzzak meg a hardware-t
> >,
> >>> aztan amikor mar kesz a gebasz , akkor kezdenek kimelonyergeket
> >venni?
> >>> Mint ahogy a szetcseszett izuletekre szokas draga sportcipoket es
> >>> eszkozoket venni.
> >>>
> >>> Bye
> >>> Dexter
> >>> 2013.03.31. 12:09, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu> ezt írta:
> >>>
> >>> Szóval engem ezek a férfi-dolgok aggasztanak. Veletek is már
> >korábban
> >>>> beszélgettünk erről, és azóta több mániákus bringázót megismertem,
> >>>> akiknek
> >>>> komoly problémáik lettek odalent. És nem a 10Ft-os tecsós ülést
> >>>> használták
> >>>> -az egyik srác akinek többször kellett műteni a területet, drágább
> >volt
> >>>> az
> >>>> ülése, mint nekem a komplett bringám minden felszerelésével együtt.
> >>>>
> >>>>
> >>>>
> >>>> Gábor
> >>>>
> >>>>
> >>>> 2013.03.31. 3:32 keltezéssel, charles hoss írta:
> >>>>
> >>>> en epp raszokoban . az enjoy lassan elkeszul - ha jo az ido ,
> >akkor
> >>>>> varoson
> >>>>> belulre bico+motor , orszagon belulre kisauto+motor lesz a program
> >.
> >>>>> ezert agyalok az akkupakkon , mert igy mar nagyon kozel allok
> >ahhoz
> >>>>> hogy a
> >>>>> bicot egy dimenzioval feljebb valtsam - elvben lehetseges lenne
> >varosok
> >>>>> kozotti hasznalatig noveli a hatotavot .
> >>>>> a gond a lopas . biciklit lopni magyarorszagon abszolut nem bun
> >>>>> ha lenne tomegkozlekedes , ami utokepes es beszamithato - pl
> >utemes
> >>>>> vasutjaratok vagy busz , akkor teljesen ujraszamolnam : akkor
> >csinalnek
> >>>>> valamit ami akkora mint egy roller es tiz-husz km a hatotavja -
> >akkor ez
> >>>>> eleg lenne ahhoz hogy barhova elmenjek vonattal , busszal , a
> >>>>> hatozsakomban
> >>>>> az osszehajtott rollerrel es csak a "last mile" lenne a megoldando
> >gond
> >>>>> .
> >>>>> de ezesetben sem lenne kedvem tarsasaggal elmenni kerekparral .
> >erre az
> >>>>> auto valo - beszelgetni , megerkezni keso ejszaka , mozi utan
> >hidegben ,
> >>>>> nyalkas , esos idoben nem alternativaja az autonak semmi .
> >acsorogni egy
> >>>>> busz , villamosmegalloban debrecenben , aztan a villamosozas utan
> >meg
> >>>>> harom-negy km-t kutyagolni a lakasig , reggel tiz perceket allni a
> >>>>> buszmegalloban ... egyszeruen kenyelmetlen . akkor mar egy
> >mopedauto is
> >>>>> jobb valasztas . sot .
> >>>>>
> >>>>> bye
> >>>>> dexter
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> 2013. március 30. 23:37 Acs Gabor írta,<levlista at e8e.eu>:
> >>>>>
> >>>>> Már ahol. Itt nálunk a legtöbb helyre hamarabb eljutok
> >>>>> tömegközlekedve,
> >>>>>
> >>>>>> mint autóval.
> >>>>>> A bringa az verhetetlen, csak arról meg leszokóban vagyok.
> >>>>>>
> >>>>>> Gábor
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> 2013.03.30. 22:01 keltezéssel, charles hoss írta:
> >>>>>>
> >>>>>> vagy peldaul kitalalja hogy ha a baratnojehez megy , akkor
> >ahhoz a
> >>>>>>
> >>>>>>> tomegkozlekedes a legjobb . nyilvan gyurotten , budosen erdemes
> >>>>>>> megerkezni
> >>>>>>> , majd ha kitalaljak ogy akkor vacsora vagy mozi , szinhaz stb -
> >akkor
> >>>>>>> azt
> >>>>>>> szinten jol meg lehet oldani tomegkozlekedessel .
> >>>>>>> a tomegkozlekedes a nagyon tervezheto , alacsony idoerzekenysegu
> >>>>>>> programokhoz jo .
> >>>>>>>
> >>>>>>> bye
> >>>>>>> dexter
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> 2013. március 30. 21:14 Vajk Fekete írta,<vajkhu at gmail.com>:
> >>>>>>>
> >>>>>>> Hogy mast ne mondjak 160 ftal szamolja a taxit, elhiszi hogy
> >lehet
> >>>>>>> olcson
> >>>>>>>
> >>>>>>> autot berelni azonnalra meg karacsonyra ...
> >>>>>>>> On Mar 30, 2013 9:02 PM, "fabi"<fabilist at gmail.com> wrote:
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> On 2013-03-30 11:53, Vajk Fekete wrote:
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> annyira reszletes, hogy igy annyi benne a csusztatas, hogy nem
> >allok
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> neki
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>> vitatkozni vele.
> >>>>>>>>> A kalkuláció eredménye kb. pontos, abban én nem érzek
> >csúsztatást.
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> Egy 6.5 éves magán Focus, ha most eladnám (kb. 170eKm) akkor a
> >>>>>>>>> saccolt
> >>>>>>>>> eladási ár után 65,-Ft/km jönne ki. (Ebből az elején kellett
> >>>>>>>>> megfinanszírozni 4,5MFt-ot, de a finanszírozással nem
> >számolok.)
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> A céges teherautót használtan vettem, (Mazda Pickup), jóval
> >nagyobb
> >>>>>>>>> fogyasztással, magasabb fenntartási költséggel, de céges
> >>>>>>>>> teherautóként
> >>>>>>>>> kb. 70,-Ft/km-re jönne ki ha most eladnám.
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> Egy nemrég eladott Thalia, nagyon használtan beszerezve,
> >dízel, alig
> >>>>>>>>> fogyaszt, rideg-tartásban, javítás csak sufniban ami
> >feltétlenül
> >>>>>>>>> muszáj,
> >>>>>>>>> kevéssel 40,-Ft/km fölé futott be.
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> Ezekben benne van minden az üzemanyagtól a légfrissítőig. Elég
> >jól
> >>>>>>>>> egybevág a táblázattal. Az egyetlen csúsztatás, hogy nincs
> >>>>>>>>> figyelembe
> >>>>>>>>> véve az infláció, a finanszírozás és az üzemeltetés
> >időráfordítása.
> >>>>>>>>> Mindhárom növelné a számokat.
> >>>>>>>>> De ezt már számolja akinek az anyukája is közgazdász volt :)
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> Amúgy ez a 40,-Ft/km lehet az autózás minimuma, viszont
> >egyetlen BKV
> >>>>>>>>> jegy áráért megvan 8,75km, ami buszozással ritkán jönne ki és
> >>>>>>>>> mindezért
> >>>>>>>>> elvisz több embert is kézben cipelhetetlen mennyiségű
> >csomaggal.
> >>>>>>>>> Vagyis ha van autója az embernek, alkalomszerűen biztosan nem
> >éri
> >>>>>>>>> meg
> >>>>>>>>> a
> >>>>>>>>> tömegközlekedés.
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> üdv,
> >>>>>>>>> fabi
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> Vajk
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> 2013/3/30 Jozsef Valkai<vjozsef at valkai.net>
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Sziasztok!
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Hasznalt autot vennek, olcsot, de kozben ezt talaltam,
> >erdemes
> >>>>>>>>>>> elolvasni...kicsit el is bizonytalanodtam.
> >>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>
> >http://www.euroastra.info/******files/kmop_autohasznalat.pdf<
> http://www.euroastra.info/****files/kmop_autohasznalat.pdf>
> >>>>>>>>>>>
> ><h**ttp://www.euroastra.info/****files/kmop_autohasznalat.pdf<
> http://www.euroastra.info/**files/kmop_autohasznalat.pdf>
> >>>>>>>>>>> >
> >>>>>>>>>>>
> ><h**ttp://www.euroastra.info/****files/kmop_autohasznalat.pdf<
> http://www.euroastra.info/**files/kmop_autohasznalat.pdf>
> >>>>>>>>>>>
> ><**http://www.euroastra.info/**files/kmop_autohasznalat.pdf<
> http://www.euroastra.info/files/kmop_autohasznalat.pdf>
> >>>>>>>>>>> >
> >>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>> Mit szoltok hozza?
> >>>>>>>>>>> --
> >>>>>>>>>>> --
> >>>>>>>>>>> Valkai Jozsef
> >>>>>>>>>>> +36 70 36 28 147
> >>>>>>>>>>> vjozsef at valkai.net
> >>>>>>>>>>> lat: +47.30.43.94
> >>>>>>>>>>> lon: +19.9.9.39
> >>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>> .
> >>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>
> >>
>
> --
> Telefonról.
>
More information about the Elektro-etc
mailing list