[elektro-etc] Lánctalpasok az M1-esen Re: Mennek mint állat...
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Mar 15 22:36:39 CET 2013
nos , ha a tuzoltonal nincs fegyvek , akkor en bizony a jeep-el letortem
volna a keritest , csorlovel atkuszok rajta es elmegyek ha a masik sav
tiszta .
bye
dexter
2013. március 15. 22:18 Benedek I. írta, <renyta at t-online.hu>:
> Semmi jelentősége, ha a korláton átjön eléd egy jármű! Vagy miről beszélsz
> most éppen????
> Vállalnád érte a felelősséget? Engednég kibontani a korlátot? Aligha!
> Kicsit kéne gondolkozni a részleteken is, nem csak vakon ítélkezni!
> Itt most megint arról van szó, hogy a nőgyógyász tud jobban vakolni a
> kőművesnél, mert neki vannak "logikus" elképzelései a dologról. A kőműves
> meg tudja csinálni. Ennyi!
>
> bi
>
>
> Skandar Graun wrote:
>
>> Az út és látási viszonyoknak megfelelően megválasztott sebesség hol
>> marad?
>>
>> Benedek I. <renyta at t-online.hu> írta (2013. március 15. 21:55):
>>
>>> Az meg még szarabb, ha haladó forgalom volt arrafelé! Csak gondolj
>>> bele, hófelhő, 20 méteres látótávolság és ott kolbászol ki eléd egy
>>> kisbusz, a korláton keresztül.
>>>
>>> bi
>>>
>>>
>>> Skandar Graun wrote:
>>>
>>>>
>>>> NEM volt bedugulva...
>>>> Több ismerős fotóját láttam, a megosztásokból még többet.
>>>> Pest felé üres volt.
>>>>
>>>> Benedek I. <renyta at t-online.hu> írta (2013. március 15. 21:04):
>>>>
>>>>>
>>>>> Skandar Graun wrote:
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Az elején megtiltották a tűzoltók, hogy átvágják a szalagkorlátot.
>>>>>> Most már kilométerenként megtették.
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Mert akkor még mindkét irányban be volt dugulva a pálya. Semmi
>>>>> értelme nem lett volna.
>>>>>
>>>>> bi
>>>>>
>>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list