[elektro-etc] Lánctalpasok az M1-esen Re: Mennek mint állat...

Kovács József kj at faldeko.hu
Fri Mar 15 22:33:29 CET 2013


A híreket félóránként mondták, valamelyik fő adón...
A TV is mutogatta a dolgokat.

Tudom, mert az asszony tegnap egész nap szörnyülködött :-)
"Micsoda idő van, el nem indulnék sehova"

Úgyhogy mindenki hallhatta-láthatta a híreket.
Legkésőbb kora délutánra aki nem tudat, hogy butaság elindulni.
Az valami remete lehetett  csak...

Aki elindult az meg felelőtlen volt.
Pláne, ha rá sem készült....

Az, hogy ennyi hülye kelt útra, tanulságos a jövőre nézve.
De, nem a katasztrófa védelem tehet róla!

KJ


2013.03.15. 22:26 keltezéssel, charles hoss írta:
> termeszetesen komolyan . ha a katasztrofahelyzetet kihirdettek a lentii
> polgarmesteri hivatal klubhelysegenek faliujsagjan egy oraval a baleset
> elott , akkor megvolt a tajekoztatas es a magyar vallakozo olyan hogy nem
> tajekozodik csak sir mert nem az orrara koppintnak amikor szabalytanul
> csinal valamit . - jah , megint az eletszeru szabalyoknal tartunk ? :)
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. március 15. 21:54 Skandar Graun írta, <sgraun at gmail.com>:
>
>> "Amit a lokális erők már már nem győztek."
>> Kik?
>> Mindenhol egybehangzó vélemény, hogy semmiféle tájékoztatás, sószóró,
>> hómaró, satöbbi nem volt.
>> Az információs honlapok behaltak, de a volán járatok elindultak.
>
>> Felelős sofőrökkel.
>> Felelős sofőr volt az is, aki járatta a motort a teherautóban, hogy ne
>> fagyjon meg, a tulaj meg kirúgta...
>> A török, ukrán kamionsofőr mióta felelős, hozzáértő?
>> Ha mindezt most komolyan gondolod, akkor igen furcsán nézek rád...
>
>>
>> Kovács József <kj at faldeko.hu> írta (2013. március 15. 21:46):
>>>
>>>
>>> 2013.03.15. 20:23 keltezéssel, Skandar Graun írta:
>>>
>>>> De, rossz volt.
>>>> Először is csütörtök reggeltől kamionstop, teljes, kivétel nélkül.
>>>
>>>
>>> OK, ha nagyon előre látó vagy.
>>> De ezek elvben felelős-profi sofőrök!
>>> Aki tudják mikor nem kell tovább menni.
>>>
>>>
>>>> Másodszor alásózni, mert hideg nem volt, csak szél és hó.
>
>>>
>>>
>>> Alásóztak szerintem.
>>> De, az nem győzi olvasztani a non-stop eső és
>>> a szél álatl vasatgon ráhordot havat!
>>>
>>> Szerinted hány centi só kellett volna minden egyes
>>> négyzetméterre, hogy 20-50 centi havat olvasszon?!!!
>>> Nem árt ám ezen elgondolkodni...
>>>
>>>
>>>
>>>> Harmadszor szétszórni az állományt a hófúvásveszélyes helyekre.
>>>
>>>
>>> Azt honnan lehet tudni előre?
>>> Túl sok ilyen km van ....
>>> A szél pedig nem szól előre, hogy lesz kedve fújni!
>>> És a hó sem, hogy marad fújható és hol lesz tapadós....
>>>
>>>
>>>> Negyedszer tájékoztató állományt kirendelni a lehajtókra,
>
>>>> forgalomtereléssel.
>>>
>>>
>>> Szerinted ki hagyta volna magát terelni?
>>> De, főleg hová kellett volna terelni?!!!
>>> A tájékoztatás megvolt: NE INDULJ EL!
>>>
>>>
>>>> Valamint nem másnap délben kihirdetni a katasztrófahelyzetet, hanem az
>>>> első jelekre... 40 autó balasete már elég durva.
>>>
>>>
>>> Ennek rendje van és nyilván el kell érnie egy szintet a gondnak.
>
>>>
>>>
>>>> Akkor már csütörtök délben kint van az állomány.
>>>
>>>
>>> A baj estefelére érte el a kritikus szintet.
>>> Amit a lokális erők már már nem győztek.
>>> És onnantól nem sokára beindult az országos gépezet.
>>>
>>>
>>>> Valamint számonkérni az autópályakezelőt, hogy hol is voltak a
>>>> sószóróik ilyenkor.
>>>
>>>
>>> Amíg menni tudtak, biztos, hogy szórtak.
>>> Aztán a birkák elkezdtek akadályt képezni....
>>>
>>>
>>>> De az is vicc, hogy a telephely a hófúvástól elzárt úton volt, nem
>>>> jutottak be a sofőrök.
>>>
>>>
>>> Ez valóban kínos, ha igaz.
>>> Pontosabban az kínos, ha nem tudták rövid idő alatt megnyitni az utat.
>>>
>>>
>>>> Ügyelet meg nyista.
>>>
>>>
>>> Ez is kínos, ha igaz...
>>>
>>>
>>>
>>> KJ
>>>
>>
>>
>
>
> -----
> A(z)  üzenetben nem található vírus.
> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> Verzió: 2012.0.2240 / Vírus adatbázis: 2641/5677 - Kiadás dátuma: 2013.03.15.
>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list