[elektro-etc] Lánctalpasok az M1-esen Re: Mennek mint állat...
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Mar 15 22:26:24 CET 2013
termeszetesen komolyan . ha a katasztrofahelyzetet kihirdettek a lentii
polgarmesteri hivatal klubhelysegenek faliujsagjan egy oraval a baleset
elott , akkor megvolt a tajekoztatas es a magyar vallakozo olyan hogy nem
tajekozodik csak sir mert nem az orrara koppintnak amikor szabalytanul
csinal valamit . - jah , megint az eletszeru szabalyoknal tartunk ? :)
bye
dexter
2013. március 15. 21:54 Skandar Graun írta, <sgraun at gmail.com>:
> "Amit a lokális erők már már nem győztek."
> Kik?
> Mindenhol egybehangzó vélemény, hogy semmiféle tájékoztatás, sószóró,
> hómaró, satöbbi nem volt.
> Az információs honlapok behaltak, de a volán járatok elindultak.
> Felelős sofőrökkel.
> Felelős sofőr volt az is, aki járatta a motort a teherautóban, hogy ne
> fagyjon meg, a tulaj meg kirúgta...
> A török, ukrán kamionsofőr mióta felelős, hozzáértő?
> Ha mindezt most komolyan gondolod, akkor igen furcsán nézek rád...
>
> Kovács József <kj at faldeko.hu> írta (2013. március 15. 21:46):
> >
> >
> > 2013.03.15. 20:23 keltezéssel, Skandar Graun írta:
> >
> >> De, rossz volt.
> >> Először is csütörtök reggeltől kamionstop, teljes, kivétel nélkül.
> >
> >
> > OK, ha nagyon előre látó vagy.
> > De ezek elvben felelős-profi sofőrök!
> > Aki tudják mikor nem kell tovább menni.
> >
> >
> >> Másodszor alásózni, mert hideg nem volt, csak szél és hó.
> >
> >
> > Alásóztak szerintem.
> > De, az nem győzi olvasztani a non-stop eső és
> > a szél álatl vasatgon ráhordot havat!
> >
> > Szerinted hány centi só kellett volna minden egyes
> > négyzetméterre, hogy 20-50 centi havat olvasszon?!!!
> > Nem árt ám ezen elgondolkodni...
> >
> >
> >
> >> Harmadszor szétszórni az állományt a hófúvásveszélyes helyekre.
> >
> >
> > Azt honnan lehet tudni előre?
> > Túl sok ilyen km van ....
> > A szél pedig nem szól előre, hogy lesz kedve fújni!
> > És a hó sem, hogy marad fújható és hol lesz tapadós....
> >
> >
> >> Negyedszer tájékoztató állományt kirendelni a lehajtókra,
> >> forgalomtereléssel.
> >
> >
> > Szerinted ki hagyta volna magát terelni?
> > De, főleg hová kellett volna terelni?!!!
> > A tájékoztatás megvolt: NE INDULJ EL!
> >
> >
> >> Valamint nem másnap délben kihirdetni a katasztrófahelyzetet, hanem az
> >> első jelekre... 40 autó balasete már elég durva.
> >
> >
> > Ennek rendje van és nyilván el kell érnie egy szintet a gondnak.
> >
> >
> >> Akkor már csütörtök délben kint van az állomány.
> >
> >
> > A baj estefelére érte el a kritikus szintet.
> > Amit a lokális erők már már nem győztek.
> > És onnantól nem sokára beindult az országos gépezet.
> >
> >
> >> Valamint számonkérni az autópályakezelőt, hogy hol is voltak a
> >> sószóróik ilyenkor.
> >
> >
> > Amíg menni tudtak, biztos, hogy szórtak.
> > Aztán a birkák elkezdtek akadályt képezni....
> >
> >
> >> De az is vicc, hogy a telephely a hófúvástól elzárt úton volt, nem
> >> jutottak be a sofőrök.
> >
> >
> > Ez valóban kínos, ha igaz.
> > Pontosabban az kínos, ha nem tudták rövid idő alatt megnyitni az utat.
> >
> >
> >> Ügyelet meg nyista.
> >
> >
> > Ez is kínos, ha igaz...
> >
> >
> >
> > KJ
> >
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list