[elektro-etc] Lánctalpasok az M1-esen Re: Mennek mint állat...

Skandar Graun sgraun at gmail.com
Fri Mar 15 21:04:20 CET 2013


Azért tetszik, hogy a medvének drukkolsz.
De a 20 óra késére továbbra sem válaszolsz...
Nincs kötbér... mert rendkívüli időjárási helyzet indul.
Van rá joga a katasztrófavédelemnek.
Igen, tűzoltók, honvédség.
Régebben meg nem volt szétverve a katasztrófavédelem szervezete,
voltak önálló, dönteni képes vezetők.

Alásózni... mert a pici hóba már beleolvad és ott marad.
Nem a száraz utat sózni.
De ahogy mondtam, a sószóró egyben toló is. Valamint elég erős, hogy
egy keresztbe fordult kamiont kihúzzon a szélére.

De ahogy elnézem, tök felesleges a vita. Majd jön viktor és tüzes
tekintetét a hóra vetve, az üstöllést elpárolog.
Utána pedig sokkal egyszerűbb rákenni a honpolgárra a problémát, mint
normálisan felépített szervezetté (vissza)alakítani a
katasztrófavédelmet.
Nekem pontosan megfelelt, hogy amit lehetett a FB-on segítettem, hogy
valamennyire könnyebb legyen kihozni és elhelyezni az embereket.

Benedek I. <renyta at t-online.hu> írta (2013. március 15. 20:57):
> Skandar Graun wrote:
>>
>> De, rossz volt.
>> Először is csütörtök reggeltől kamionstop, teljes, kivétel nélkül.
>
>
> Az elég rázós, mert ha mégsincs akkora gáz, akkor a rengeteg kötbért és
> áruérték vesztést neked kell kifizetni!
>
>
>> Másodszor alásózni, mert hideg nem volt, csak szél és hó.
>
>
> A hófúvás alá sózni? Na, ezt megnézném, hogyan műxik!
>
>
>> Harmadszor szétszórni az állományt a hófúvásveszélyes helyekre.
>
>
> Mármint az elakadt járművek között kotorni a havat a 90 km/h szélben? Vagy
> még a torlódás előtt, hogy 10 sec múlva visszafújja a szél a havat?
>
>
>> Negyedszer tájékoztató állományt kirendelni a lehajtókra,
>> forgalomtereléssel. Valamint nem másnap délben kihirdetni a
>> katasztrófahelyzetet, hanem az
>
>
> Ki lett hirdetve, hogy senki ne induljon el kocsival ezen a környéken! Ha a
> sok barom betartja, akkor 1-2 kamion felborulásán kívül semmi gond nem lett
> volna. Az pedig minden nap előfordul néhány.
>
>
>> első jelekre... 40 autó balasete már elég durva.
>> Akkor már csütörtök délben kint van az állomány.
>
>
> Melyik állomány? Mentők? Tűzoltók? honvédség?
>
>
>> Valamint számonkérni az autópályakezelőt, hogy hol is voltak a
>> sószóróik ilyenkor.
>
>
> Ezt a sószórást felejtsd el, semmi értelme nincs ilyen időjárási helyzetben.
> Hófúvás, közel 100 km/h széllel !!!!!!!
>
>>
>> De az is vicc, hogy a telephely a hófúvástól elzárt úton volt, nem
>> jutottak be a sofőrök.
>> Ügyelet meg nyista.
>>
>> Azt már csak csendesen teszem hozzá, hogy nem kellett volna kivonni a
>> pénzt, meg a központosítással bohóckodni...
>> A katasztrófavédelem regionálisan működőképesebb, mint a vízfejjel.
>
>
> Minden évben volt régebben is nagyobb hóesés (de nem ekkora krízis!), mégis
> mindig azon berzenkedtünk, hogy nincsenek letakarítva az utak. Pedig akkor
> még ugye.....!
>
> bi



More information about the Elektro-etc mailing list