[elektro-etc] Korrupt rendőrök
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed Mar 13 08:20:39 CET 2013
2,5 évvel ezelőtt kellett volna... :-)
Best regards,
Andy
2013/3/13 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>:
> Megoldas: AK (Arbeiterkammer - munkaskamara)
>
>
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
>> Nincs, láthatóan. Talán túl kevesek futottak bele.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2013/3/12 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>
>>
>>> Es leteznek meg? Az osztrakok eleg ontudatosak, nincs kampany a vicces
>>> ceg
>>> ellen?
>>>
>>> Vajk
>>>
>>> 2013/3/12 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>>>
>>>> Nyilván nem. Ezek után...?
>>>>
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>>
>>>> 2013/3/12 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>
>>>>
>>>>> Akkor terjed ez ott is. Azert kivancsi lennek hogy ugyfeluk vagy-e meg.
>>>>>
>>>>> Vajk
>>>>>
>>>>> 2013/3/12 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>>>>>
>>>>>> 2013/3/12 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
>>>>>>>
>>>>>>> Ugye? Pl ha benne van a telefon szerzodesben hogy az elszamolas
>>>>
>>>> alapja
>>>>>
>>>>> a
>>>>>>
>>>>>> 10
>>>>>>>
>>>>>>> perc, minden megkezdett 10 percet ki kell fizetni, akkor ha
>>>
>>> alairtad
>>>>>>
>>>>>> akkor
>>>>>>>
>>>>>>> igy jartal es kesz. Majd legkozelebb figyelsz. Ha nem volt igy
>>>>
>>>> kiirva,
>>>>>>
>>>>>> csak
>>>>>>>
>>>>>>> az hogy szuper2/a dijszabas, es a reszletek a kifuggesztett
>>>>>>> hirdetmenyekben, hat akkor majd legkozelebb megnezed a
>>>
>>> hirdetmenyeket
>>>>>
>>>>> is,
>>>>>>>
>>>>>>> mielott alairsz valamit.
>>>>>>>
>>>>>>> Milyen sivar elete lehet a svajci, nemet es hasonlo embereknek,
>>>
>>> akik
>>>>>>>
>>>>>>> feltetelezik hogy a szolgaltato szolgaltatni akar nem pedig
>>>>>
>>>>> megkopasztani
>>>>>>>
>>>>>>> oket, es be is jon nekik.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Éppen erről is tudok mesélni. Ausztria, "tele.ring" nevű szolgáltató,
>>>>>> amelyik amúgy a T-Mobile hálózatát adja toivább, 3 GB-os havi
>>>
>>> forgalmi
>>>>>>
>>>>>> korlátos mobilnet. Az ellenőrzésre van egy weboldal, ami akkor
>>>>>> frissül, amikor az aktuális sessiont bontom (illetve utána 1-2 órán
>>>>>> belül). Ha három napig nem bontok, mert folyamatosan megy a cucc,
>>>>>> akkor fogalmam sincs, mennyit számolt el a szolgáltató arra a 3
>>>
>>> napra,
>>>>>>
>>>>>> amíg le nem bontok, majd újra be nem lépek.
>>>>>>
>>>>>> És persze ez sehol nincs meghírdetve, magamtól kellett rájöjjek,
>>>>>> amikor 600 MB-ot túlforgalmaztam. Persze megnéztem én, hogy mennyi az
>>>>>> annyi, és amit mutattak, az alapján még bele kellett volna férjen -
>>>>>> azután kiküldtek egy 140 Euros számlát a túlforgalmazásról a havi 8
>>>>>> Euro mellé. Utána csináltam screenshotokat tucatra, a következő
>>>>>> hónapban figyeltem a forgalmam, hogy mit mutat a mérőkés weboldaluk,
>>>>>> hogy meg tudjam reklamálni, majd kivártam a számlát, amiben ott van
>>>>>> részletezés arról, hogy szerintük mikor mennyit forgalmaztam.
>>>
>>> Valahogy
>>>>>>
>>>>>> nagyon nem passzolt a kettő, sejthetően. Össz adatmennyiségre igen,
>>>
>>> de
>>>>>>
>>>>>> az időpontokban több napos eltérések voltak, értelemszerűen. Mivel ez
>>>>>> a következő havi számla volt, a hónap zárás után küldték 4-5 nappal,
>>>>>> összességében az előző számlához képest nyilván 1 hónappal később
>>>>>> (azaz 30-31 napra). Majd beadtam a reklamációt, amit kapásból
>>>>>> elutasítottak azzal, hogy 4 hetem (azaz 28 napom!!!) lett volna rá,
>>>>>> hogy szóljak, ha nem tetszik valami. Vagyis reklamáljam meg
>>>>>> látatlanban, amikor még nem tudok semmit bizonyítani, és adott
>>>
>>> esetben
>>>>>>
>>>>>> lehetőséget adok a szolgáltatónak, hogy még azelőtt korrigáljon, hogy
>>>>>> elbírálná a panaszom, majd elutasítsa azzal, hogy nincs igazam, nem
>>>
>>> is
>>>>>>
>>>>>> úgy működik, ahogy leírtam. Ha meg kivárok, és begyűjtöm hozzá a
>>>>>> kétségbevonhatatlan bizonyítékot, akkor adminisztratíve elutasítanak,
>>>>>> mert túlléptem a határidőt.
>>>>>>
>>>>>> Best regards,
>>>>>> Andy
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list