[elektro-etc] Korrupt rendőrök
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Tue Mar 12 13:00:23 CET 2013
Es leteznek meg? Az osztrakok eleg ontudatosak, nincs kampany a vicces ceg
ellen?
Vajk
2013/3/12 Xorn <toth.endre at gmail.com>
> Nyilván nem. Ezek után...?
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/3/12 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>
>
> > Akkor terjed ez ott is. Azert kivancsi lennek hogy ugyfeluk vagy-e meg.
> >
> > Vajk
> >
> > 2013/3/12 Xorn <toth.endre at gmail.com>
> >
> > > 2013/3/12 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> > > > Ugye? Pl ha benne van a telefon szerzodesben hogy az elszamolas
> alapja
> > a
> > > 10
> > > > perc, minden megkezdett 10 percet ki kell fizetni, akkor ha alairtad
> > > akkor
> > > > igy jartal es kesz. Majd legkozelebb figyelsz. Ha nem volt igy
> kiirva,
> > > csak
> > > > az hogy szuper2/a dijszabas, es a reszletek a kifuggesztett
> > > > hirdetmenyekben, hat akkor majd legkozelebb megnezed a hirdetmenyeket
> > is,
> > > > mielott alairsz valamit.
> > > >
> > > > Milyen sivar elete lehet a svajci, nemet es hasonlo embereknek, akik
> > > > feltetelezik hogy a szolgaltato szolgaltatni akar nem pedig
> > megkopasztani
> > > > oket, es be is jon nekik.
> > >
> > > Éppen erről is tudok mesélni. Ausztria, "tele.ring" nevű szolgáltató,
> > > amelyik amúgy a T-Mobile hálózatát adja toivább, 3 GB-os havi forgalmi
> > > korlátos mobilnet. Az ellenőrzésre van egy weboldal, ami akkor
> > > frissül, amikor az aktuális sessiont bontom (illetve utána 1-2 órán
> > > belül). Ha három napig nem bontok, mert folyamatosan megy a cucc,
> > > akkor fogalmam sincs, mennyit számolt el a szolgáltató arra a 3 napra,
> > > amíg le nem bontok, majd újra be nem lépek.
> > >
> > > És persze ez sehol nincs meghírdetve, magamtól kellett rájöjjek,
> > > amikor 600 MB-ot túlforgalmaztam. Persze megnéztem én, hogy mennyi az
> > > annyi, és amit mutattak, az alapján még bele kellett volna férjen -
> > > azután kiküldtek egy 140 Euros számlát a túlforgalmazásról a havi 8
> > > Euro mellé. Utána csináltam screenshotokat tucatra, a következő
> > > hónapban figyeltem a forgalmam, hogy mit mutat a mérőkés weboldaluk,
> > > hogy meg tudjam reklamálni, majd kivártam a számlát, amiben ott van
> > > részletezés arról, hogy szerintük mikor mennyit forgalmaztam. Valahogy
> > > nagyon nem passzolt a kettő, sejthetően. Össz adatmennyiségre igen, de
> > > az időpontokban több napos eltérések voltak, értelemszerűen. Mivel ez
> > > a következő havi számla volt, a hónap zárás után küldték 4-5 nappal,
> > > összességében az előző számlához képest nyilván 1 hónappal később
> > > (azaz 30-31 napra). Majd beadtam a reklamációt, amit kapásból
> > > elutasítottak azzal, hogy 4 hetem (azaz 28 napom!!!) lett volna rá,
> > > hogy szóljak, ha nem tetszik valami. Vagyis reklamáljam meg
> > > látatlanban, amikor még nem tudok semmit bizonyítani, és adott esetben
> > > lehetőséget adok a szolgáltatónak, hogy még azelőtt korrigáljon, hogy
> > > elbírálná a panaszom, majd elutasítsa azzal, hogy nincs igazam, nem is
> > > úgy működik, ahogy leírtam. Ha meg kivárok, és begyűjtöm hozzá a
> > > kétségbevonhatatlan bizonyítékot, akkor adminisztratíve elutasítanak,
> > > mert túlléptem a határidőt.
> > >
> > > Best regards,
> > > Andy
> > >
> > >
> >
>
More information about the Elektro-etc
mailing list