[elektro-etc] Ujabb Aldi botrany

Kaczmarek Edvard edk-eletc at babakezek.hu
Mon Mar 4 22:57:24 CET 2013


> Az a célja (leginkább) ezeknek az akcióknak, hogy a vevő bemenjen a boltba. 
> Ha nem is találja az akciós cuccot (és, ha találja, akkor is), meglát sok 
> egyebet és megveszi, amikért amúgy nem menne be. Pszichológia.

Tévedsz. A hipermarketek működnek ezen filozófia alapján, a 
diszkontok nem. Itt az állandó szortiment viszonylag kicsi, az 
akciós termékekről pedig tudni lehet, hogy egy hétig kaphatóak, 
utána viszont nem (kivételek vannak).

Ha a Tacskóban nincs az akciós szempillagöndörítőből, majd 
megveszik a nem akcióst drágábban. Az Aldiban viszont nincs másik 
szempillagöndörítő.

Ed



More information about the Elektro-etc mailing list