[elektro-etc] Ujabb Aldi botrany
Kaczmarek Edvard
edk-eletc at babakezek.hu
Mon Mar 4 22:57:24 CET 2013
> Az a célja (leginkább) ezeknek az akcióknak, hogy a vevő bemenjen a boltba.
> Ha nem is találja az akciós cuccot (és, ha találja, akkor is), meglát sok
> egyebet és megveszi, amikért amúgy nem menne be. Pszichológia.
Tévedsz. A hipermarketek működnek ezen filozófia alapján, a
diszkontok nem. Itt az állandó szortiment viszonylag kicsi, az
akciós termékekről pedig tudni lehet, hogy egy hétig kaphatóak,
utána viszont nem (kivételek vannak).
Ha a Tacskóban nincs az akciós szempillagöndörítőből, majd
megveszik a nem akcióst drágábban. Az Aldiban viszont nincs másik
szempillagöndörítő.
Ed
More information about the Elektro-etc
mailing list