[elektro-etc] Ez pedig a magyar hentespult

gyapo gyapo at freemail.hu
Mon Mar 4 11:43:53 CET 2013


> oldjak meg ugy hogy neki ne kelljen felulbiralnia a robotpilotat, ha mar
> egyszer kifizette.

Ennyire csak nem lehet egy tempomat személyiségmódosító.

> Tehát ha ezek után valaki 111 km/h sebességgel közlekedik az
> autópályán, akkor mögötte 111 km/h sebességgel haladó kocsioszlopnak
> kell kialakulnia, hiszen senki nem előzheti meg biztonságos
> sebességkülönbséggel (csak szabálytalanul)?

Valami határt kell szabni, mert tetszőlegesen kicsi nem lehet a 
sebességkülönbség.

> Egyébként elsőbbségem valóban nem attól van, hogy gyorsabb vagyok,
> hanem attól, hogy én a saját sávomban egyenesen haladok, ő meg sávot
> akar váltani. És ilyenkor bizony nekem van elsőbbségem, ha tetszik, ha
> nem.

De mennyivel előbb mész be a belső sávba? 1 km már határozottan sok, 5 
m meg határozottan kevés. 10-20 m OK, ha ennél messzebb vagy 10 km/h 
sebességkülönbséggel, akkor is elsőbbséged van? Követési távolság 100 
m körüli, ha ennél közelebb mész, akkor előzni akarsz. De ha 100 m-nél 
mész be a belső sávba, akkor 30 másodpercig tart míg utoléred.
Addig dekkolni kell neki, mert neked már elsőbbséged van?

> mert neki van elsobbsege a megkezdett elozes miatt , de arra nem kepes hogy
> egy kicsit gyorsitson .

Nem biztos, hogy jó ötlet valakit gyorsításra kényszeríteni. 
Lassításra OK, az csökkenti a kockázatokat, de nem tudhatjuk milyen 
gumin megy, milyen terheléssel, milyen állapotban van a motorja. A 
lassuláshoz fék kell, ami elvileg bemért, műszakilag megfelelő állapotú.

Üdv.: gyapo



More information about the Elektro-etc mailing list