[elektro-etc] Mai auto, avagy BMW szerint a vilag
Arnold Fuzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Jun 27 10:15:21 CEST 2013
a, Karoly, mazda 6 dpf arat linkelj!
b, nem mindenki ebay huszar. Rossz az ember autoja, beviszi a szakszervizbe, es egy szaros jelentektelen volumenben doglodo keveset biro alkatresz - dpf szuro csere sulyos szazezrek. Mikozben az autonak kutya baja. Ugyan ez igaz a porlasztocsucsra pl. Kettostomegu lendkerekre. Egr-re.
Ez nem pàpaság kérdése azt gondolom :)
Arnold
Sent from my iPhone
On 2013.06.27., at 10:02, Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> wrote:
> Ezt meg hanyszor fogod ide linkelni? :)))
>
> (En meg ide linkeltem a hivatalosnak tekintheto Euro arakat nehany - nem japan - autonal.)
>
> Lehet, hogy Te leszel a kovetkezo papa, olyan szepen tudsz hitteriteni. :)))
>
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
>> Azert az nem normalis dolog mikor a par eves auto ertekevel osszemerheto egy DPF, egy porlasztocsucs csere stb.
>> http://www.rigotech.hu/chiptuning_dpf_javitas.html
>>
>> 2008-as mazda 6 - 1millio kornyeke a dpf a szemzorokkal stb. a szakszervizben. (2:00 kornyeke a videon ) Szerintem ez egy nemnormalis dolog, ezt a nemet plane nem fizeti.
>>
>> Sufnimuhelyben ebayrol vadaszott alkatresszel legyen fele, az is durva...
>>
>> Na, nemet ezert dobja ki, es vesz ujat par ev utan. Nekunk meg jo, mert bar okadja a kormot, de kb ugyan ugy megy. Egy benzines ilyet se csinal. A minosegi szabalyzas miatt ha vmi nincs rendben akkor onnantol nem megy, ugral az alapjarat melegszik stb.
>>
>> Taxisok Bp-en rendre dobatjak ki a DPF-et (okkal) vagy eleve anelkuli verziot vasaroltak. Vicc...
>>
>> Klassz dolog a dizelmotor, de tudod, mint a zsiraf, szep szep, de otthonra nem kene. :)
>>
>> Megvan a maga helye, es az nem a szemelyauto, ebben a mai kehes, spiccen mukodo formajaban.Abba azon az aron amit a vevok hajlandok fizetni erte nem eri meg a gyartonak jobbra megcsinalni.
>> Gyanitom ezert dragabb eleve, es ezert horror hozza az alkatresz. Ugyes modell, vevo beszopatva h keveset fogyaszt, Nm hegyek, de a kocsi eletciklusa alatt a gyarnak vastagon perkal. Persze nem az elejen romlik el, igy a primer vevokornel a renome nem serul.
>>
>> Kitalaltak ezt na...
>>
>>
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>>
>> On 2013.06.27., at 9:29, Ferenc VALENTA <ferenc.valenta at gmail.com> wrote:
>>
>>> Arnold Fuzesi wrote:
>>>
>>>> (Parizsbol haver pont kb hazamenekult "nyaralasbol" a szmog miatt, kiakadt, hogy elhetetlen...)
>>>
>>> Dizel vagy benzin? :)
>>>
>>>> Megcsak nem is japan... (Mazda pl. Amibol lattam olyan tizeneves peldanyt aminek patyolat volt a gyari kipuffogoja.)
>>>
>>> Nezd meg az uj kozvetlen befecskendezeses benzinesek kipufogojat.
>>> Nemreg neztem nalunk a garazsban, mindegyiknek kormos.
>>> Nem annyira, mint egy regi dizele, de eleg durvan.
>>> A benzin igy eg, amikor inhomogen, nem lambda=1 keverek:
>>> https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/83/Gasoline-fire.png/250px-Gasoline-fire.png
>>>
>>> Ez tortenik az uj benzines autokban. Kormolnak.
>>> A reszecske hatarertek egyebkent ugyanaz, mint a dizelekre...
>>> Regen valoban lehetett femtiszta a kipufogo, regi motorok alig
>>> termeltek kormot, ma mar nem igy van.
>>>
>>>> Igen, Mo-n nem szervizelik a nepek a dizelt, mert irrealis a kint levetett hazahurcolt kehes peldanyokba az alkatreszek ara. Nonszen arakba kerul egy rendbetetel.
>>>
>>> Ez valoban sajnalatos, de a problema az orszaggal es az emberekkel van.
>>>
>>>> Arnold
>>>> Sent from my iPhone
>>>
>>> --
>>> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
>>> Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
>
More information about the Elektro-etc
mailing list