[elektro-etc] Mai auto, avagy BMW szerint a vilag

Ferenc Valenta ferenc.valenta at gmail.com
Wed Jun 26 20:43:57 CEST 2013


Haho,

Az euro x hatarertekek mg/km-ben vannak megadva, reszecske biztos, ha jol emlexem a tobbi is.
A zoldkartyan dizelnel egy dimenzio nelkuli szam allt a "fustoles" mezoben.

A motorban szukseges szenzorok ugyanazok, injektor, szivattyu kisebb, de pont azert lehet hogy meg inkabb high tech es ezert dragabb. Mire kitermeli a plusz koltseget, vege az elettartamanak.

Sent from my Windows® phone.

-----Original Message-----
From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
Sent: 26 June 2013 20:05
To: elektro-etc <elektro-etc at tesla.hu>
Subject: Re: [elektro-etc] Mai auto, avagy BMW szerint a vilag

2013. június 26. 18:10 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:

>
> Ezt mar irtad maskor is. Emlexem, azt hitted, hogy szazalekra
> merik a karosanyagot, tehat a dizel, mivel nagyobb terfogatu
> gaz megy at rajta, nagyobb tomegu koszt bocsathat ki.
> Az egy tevedes volt.
>

a ppm es a terfogatszazalek ami a zoldkartyan szerepel szerintem meg mindig
ilyen ertek .


> Valamint miert van az, hogy amikor elkezdtek szamolgatni meg
> gondolkozni, mindig ellenkezo eredmeny jon ki, mint mindenki
> masnak? Miert lenne jo a pici dizel? Ok, kevesebbet eszik, de
> ebben a tartomanyban ez tenyleg erdektelen.
>

mert nem otszaz loeros autokra van szukseg a varosi kozlekedeshez - megis ,
bar a smart csak duplaja a varosban boven elegseges dinamikaju polaknak , a
kovetkezo leggyengebb meg ketszer erosebb .


> Soha nem terulne meg, mert nem kell bele kevesebb alkatresz,
> mint egy nagyobba, es nem kilora merik, a komplexitas es a
> precizios megmunkalas a draga.
>

miert is kene negy henger ?
a tata nano sem olcsobb mint egy atlagos europai auto ?

bye
dexter



More information about the Elektro-etc mailing list