[elektro-etc] melyiket?
Ferenc VALENTA
ferenc.valenta at gmail.com
Tue Jun 25 18:10:09 CEST 2013
Kovács József wrote:
>> A cikk alapvetese, hogy a benzines a +3l fogyasztas melle meg
>> latvanyosan szarabbul is megy.
>
> Ami persze nem lehet így igaz... szinte biztosan.
> Hisz, az automata váltó ellenére CSAK 0,3 sec különbség
> adódik a 0-100 sprintnél és pár km/óra a végsebességben.
Ez teljesen igaz lehet, es az is, mert attol hogy 0-100 kozott
akar meg jobb is a benzines, nem kovetkezik, hogy 0-60 kozott is.
Sot, altalaban forditva van.
Ha egyenlo a 0-100, akkor a dizel jobb lesz, mert nagyon keves
lehetoseg van kozuton 100km/h feletti elmenyautozasra, ritkan
tudnad kihasznalni a benzines elonyet.
> Csak ugye a benzinest forgatni kell :-)
Forgassa a rosseb.
> A dízel meg alul hátba vág....
Engem ne vagdaljon hatba senki, csak menjen kulturaltan.
> kb. minden típusnál ez van a gépkönyvben
> Gondolom dízel bömösében is :-)
Nem... Ez tok irrealisan magas ertek. A motorolajat nem
kipufogasra terveztek, tele van nehezfemekkel, cinkkel,
mindenfele mereggel. 1l motorolaj kipufogva siman lehet, hogy
van olyan karos, mint 100l benzin/gazolaj elegetve.
> Mellesleg az jó jel is lehet, ha eszi kicsit az olajat, meghajtva!
> Mert, ekkor ugye nem benzinnel pótolja a karterben :-)
> Mint az autók zöme...
Vagy eppen potolja, csak meg igy is fogy.
> A japoknál miért nincs lánc probléma?!
Sok autonal nincs, nem csak japoknal, azokban az injektor hal meg, vagy
a pillangoszelep, vagy a turbo, vagy egyeb.
Ha talalsz olyat, amelyik sohasem hibasodik meg, akkor szolj.
Illetve ne is, mert engem valoszinuleg ugysem erdekelne :)
> KJ
--
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
More information about the Elektro-etc
mailing list