[elektro-etc] melyiket?

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Tue Jun 25 17:16:25 CEST 2013


Bocs, nem konkretan a Te hozzaszolasodra reagalok, hanem az egesz 
szalra, fuggetlenul attol, hogy Te voltal az utolso hozzaszolo.

1. Ismet jot somolygok magamban, hogy mikor novitek mar ki ezt a 
gyerekbetegseget: dizel vs. benzines :)))

2. a megbizhatosagi adatoknal erosen figyelmen kivul hagyjatok, amit a 
multkoriban Xorn irt a Ford dizelekrol, hogy nagyszamu minta alapjan a 
nagy felujitasig megtett km szam Mo-on kb. a fele, mint nyugaton. 
Valahogy en is sejtettem ezt, s azota kicsit utana kerdeztem itt-ott, s 
mindenutt azt mondtak, hogy sajnos valoban igy van, a gengsztervaltas 
ota szinte semmi sem tortant a magyar uzemanyagok minosege novelesenek 
teren. :((( Annak idejen, amikor 2004 korul az elso HDI autom lett, a 
magyar szervizben (hazajarok Mo-ra, mert van egy kivalo "szervizem") 
nagy meglepetesemre azt mondtak, hogy ha Mo-on tankolnek, akkor erdemes 
lenne plusz uzemanyagszurot beepiteni, de mivel mindig kulfoldon 
tankolok, ezert erre nincs szukseg. Akkor ott nagyon hitetlenkedve 
bamultam, de azota tobb helyrol is megerositettek ezt. Sot, maguk a CR 
gyartok is allitjak (es az elvbol is kovetkezik), hogy csakis jo 
minosegu, nem szennyezett gazolajjal kepesek mukodni.

3. Vegyen mindenki olyan autot, amelyet szeret(ne), es ne probaljatok 
itt a tobbieket megteriteni (akar egyik, akar masik iranyba)! :)))

Karoly

-------- Original Message --------

> http://www.caradvice.com.au/227622/maserati-ghibli-full-details-of-italian-e-class-rival/
>
>
> "Maserati claims a 0-100km/h time of 5.6 seconds and fuel economy of 9.6
> litres per 100km for the entry petrol"
>
> Vicc... ennyit eszik barmilyen masik kicsit is agilis benzines.
> Vagy többet. :)
>
> Nna itt kezdődik az autógyártás...
>
> A.
>
>
> On 06/25/2013 04:57 PM, Fuzesi Arnold wrote:
>>
>>
>> On 06/25/2013 04:12 PM, Ferenc VALENTA wrote:
>>> Fuzesi Arnold wrote:
>>>
>>>> Persze!
>>>> (Megjegyzem szar benzinesbol kevesebb van mint szar dizelbol, de ez mas
>>>> kerdes...)
>>>
>>> Nezopont kerdese.
>>> Pl a listan agyonhajpoltatok azt a kis Maseratit. Mert dogosen nez ki,
>>> kb ennyit tud, meg jo draga.
>>
>> Az a legkisebb erenye annak a kocsinak, hogy dogosen nez ki.
>>
>>> A tesztvezetesen 31 literes (harmincegy liter!) fogyasztas jott ki.
>>
>> És?! Az a 2db Maserati nem fogja a Földet romlásba taszítani ami
>> 1000000 masik
>> dizelre jut. :) Amugy _tesztvezetes_, ahol kinyomjak a szemet,
>> fek-gaz-fek-gaz.
>> Fizika. x tomeg y sebessegre gyorsitasahoz z ido alat valahonnan kell
>> az E
>> energia. Lehet ezekkel bekesebben is jarni, de ezt nyilvan tudod.
>>
>>> Az en szememben az egy ipari hulladek, a tervezoi bolygogyilkosok.
>>
>> Mona Lisa meg felesleges festekpocsekolas volt, tudjuk...
>> Ennek az autonak a célja, hogy nagyon menjen, nagyon kanyarodjon,
>> nagyon jo
>> hangja legyen stb. Az egy mualkotas, amit hozzaerto mernokok terveztek,
>> reszeltek, hangoltak joreszt kompromisszumok nelkul.
>>
>>> Aki ezek utan szot emel a 3l fogyasztasu kicsi dizelek ellen...
>>
>> Egy auto nem egyetlen parametere a padlogazon mert fogyasztasa.
>>
>> btw a kicsi dizelek itt kokszolnak az orrom ala nap mint nap.
>> Maserati nem szokott ilyen gondot okozni... :)
>>
>>
>> A.
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list