[elektro-etc] melyiket?
Ferenc VALENTA
ferenc.valenta at gmail.com
Tue Jun 25 16:12:43 CEST 2013
Fuzesi Arnold wrote:
> Persze!
> (Megjegyzem szar benzinesbol kevesebb van mint szar dizelbol, de ez mas
> kerdes...)
Nezopont kerdese.
Pl a listan agyonhajpoltatok azt a kis Maseratit. Mert dogosen nez ki,
kb ennyit tud, meg jo draga.
A tesztvezetesen 31 literes (harmincegy liter!) fogyasztas jott ki.
Az en szememben az egy ipari hulladek, a tervezoi bolygogyilkosok.
Aki ezek utan szot emel a 3l fogyasztasu kicsi dizelek ellen...
> Lehetseges, egyelore az utakon tizen eve a szarakodo dizelek futnak a
> kiforrott injektoros szivo benzinesek mellett. Most ittvan a downsizing
Ok, en meg magat a technologiat hasonlitom ossze.
Nincs ertelme kulonbozo fejlettsegu verziokat osszehasonlitani.
> orulet meg direkt befecsi stb. Majd meglatjuk... városba nem rosszak
> azok a kis turbos benzines motorok... foleg hogy a hengerszam is 2-3-ra
> megyeget lefele.
A kozvetlen befecsi oruletet itt a listan foleg te terjesztetted.
Most mar gyulekeznek a (korom) felhok afelett is, az uj hype a kisturbos
meg a hybrid. Aztan a kisturbosrol is kiderult, hogy nem igazan jo,
illetve csak korlatozottan alkalmazhato. Meg az sem jo otlet, hogy
fel tonna akkut cipeljen magaval az ember folyamatosan, vagy hamuva
egjen, amikor a fel tonna litium meggyullad a segge alatt.
Jo oreg dizel meg mindkettot lenyomja fogyasztasban, es idonkent mar
gyorsulasban is, es hala a kozvetlen befecsis benzineseknek, mar
kibocsatasban sincs lenyeges kulonbseg :)
> Ha azonosan problemasak mint a dizelek még akkor is jobb választás
> szerintem. Szerintem.
Kis autoban kb izles kerdese. Nagyot ma mar senki nem vesz benzineset.
> A.
--
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
More information about the Elektro-etc
mailing list