[elektro-etc] melyiket?
Ferenc VALENTA
ferenc.valenta at gmail.com
Tue Jun 25 15:23:29 CEST 2013
Fuzesi Arnold wrote:
> Nem annak szántam. Ténymegállapítás volt, az információk tükrében.
> Persze lehetne szofisztikálni miért, de egyszerűbb keresni egy normalis
> 2.0 benzines motort, es azzal összehasonlítani azt a dizelt........
De azt erzed, hogy ez visszafele is mukodik?
Nyilvan vannak kiemelkedoen jo (es rossz) konstrukciok,
de a legtobb motor melle oda lehet tenni egy masikat a masik
technologiaval, ami jobb.
> Dizelmotor alkatreszei többen vannak, dragabbak, specialisabb szerszam
> kell a cserehez, javitashoz stb.
>
> Benzinmotor egyszeru mint a faek... dizel meg mar 10 eve is necces volt.
Persze, egy hagyomanyos szivo eseten. De egy >200 baros befecskendezessel
mukodo kisturbos benzinesre ez mar nem igaz.
Csak a rail nyomas a kulonbseg, 200 helyett 1800 bar. Viszont nincs
legtomeg-mero, elektromos pillangoszelep, 2 lambda-szonda stb...
> A.
--
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
More information about the Elektro-etc
mailing list