[elektro-etc] melyiket?

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Tue Jun 25 14:52:29 CEST 2013



On 06/25/2013 02:34 PM, Ferenc VALENTA wrote:
> charles hoss wrote:
>
>>>  talan pont varosban nem lesz ennyire rossz a helyzet , mert a modern
>>>> motoroknal a varosi kozlekedes egy kinlodas az alul levo rossz
>>>> nyomatektartomany miatt . (kornyezetvedelem)
>>>>
>>> Tok fura, egyszer az egyenletes nyomatekot istenited,
>>> maskor meg panaszkodsz hogy nincs alul nyomatekcsucsa.
>>>
>>
>> es az egyenletes nyomatek isteniteseben hol van a nyomatek csucsra valo
>> vagyakozas ?
>>
>> lol .
>
> Olvasd el a sajat irasod a level elejen.
> Majd olvasd el a vitaindito TC cikket.
> Ennyi.
>
> Egyenletes nyomatek -> rendkivul kis teljesitmeny veheto ki alul ->

Ezert van a kocsiban (nyomatek)valto. :)

A keréken kivehető nyomaték/teljesitmeny a lenyeg.

Dizel ezért agyhalott egy CVT vagy n->inf valto nelkul.
Lenn gyenge, egyszercsak hatbaver, aztan csufosan elhal.
Szanaszet valtogatod magad benne, vagy  alapjaraton eroltetve szennyezve mint az 
allat kruzolsz vele, neha lepadlozva es kormot poffentve a mogotted jovo kepebe.
2.5l felett mar egesz istenes tud lenni a dizel is, nem kell hozza csoda valto, 
de alatta...

Amelyik meg nem, az akkora kobcentis ami meg már felesleges abba a kaszniba, le 
kell szabalyozni a nyomatekat bizonyos tartomanyban, hogy ne csavarja szet a 
hajtast, kasznit stb. Viszont akkor meg mar zabal az is a nagy ccm miatt.

Egyszer probald ki a 206-os PUG 1.4 benzineset, HDI dizelet egymas mellett.
Meg fogsz lepodni, nagyon durvan szar a dizel, es kifejezetten jo a benyas.
Utobbi szinte alapjarattol huz, olyan nyomatekos lenn, hogy orulet.



A.



More information about the Elektro-etc mailing list