[elektro-etc] melyiket?

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Tue Jun 25 14:24:15 CEST 2013


Lancia Musa 1.3MJET Bp-Kecskemét 8 liter /100km.

:)

Az év motorja volt nemreg...  köszönöm, inkabb megtanulom esszel nyomni a 
gazpedalt  a benzinesen. Akinek nem megy, annak ott a dizelben a turbo 
visszacsatolasa, amelyik jatszik helyette a gazpedallal.

(Lecsokkenti a legszallitast magatol hatvanyozottan mikor sebessegen vagyunk, 
nem ugy mint a pillango magaban.
Nem okoz annyi tobbletfogyasztast ha kicsit rajta marad az ember laba a gazon, 
mivel a turbo hatvanyozottan reagal ezekre a kis valtozasokra. Szivonal siman 
sacc 10%-ot ratesz egy kis labotthagyas, az auto nem gyorsul, csak fogyaszt. )

Meg a turbolyuk, meg az alul nulla nyomatek cserebe, meg az osszes nyug.


A.

On 06/25/2013 01:46 PM, Kormos Imre wrote:
> A 320i-volt az összehasonlítási alap, itt pl. a városi fogyasztásban 2.7 l a
> különbség, kombináltban valóban csak 1.9 l.
> (ráadásul a cikkben említett kocsik közül a benzines automata, akkor meg
> városban már bőven megvan a 3 liter)
> Azonban, aki használt már dízel és benzines autót is, az tudja, hogy a
> dízellel alig lehet többet fogyasztatni a gyári adatoknál, benzinessel
> viszont csak akkor igazak ezek az adatok, ha óvatosan adagolod a gázt.
> Ráadásul gyorsulásban, de főleg rugalmasságban odaver a benzinesnek. Ezt
> mondjuk nem is értem.. Azrt ez régen nem így volt..
> KI
>
>
>
>> -----Original Message-----
>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
>> On Behalf Of charles hoss
>> Sent: Tuesday, June 25, 2013 12:46 PM
>> To: elektro-etc
>> Subject: Re: [elektro-etc] melyiket?
>>
>> http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroo
>> m/efficiency/petrol_engine.html
>> http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroo
>> m/efficiency/diesel_engine.html
>>
>> http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/coupe/2010/showroo
>> m/allfacts/compare.html?model1=320i&model2=320d
>>
>> csak a cikk alapvetese : a harom literes fogyasztaskulonbseg . pedig a bmw
>> kifejezetten nem tudott sem megbizhato sem takarekos benzines motort
>> csinalni az elmult evekben .
>> egyebkent ez mar regi vita . a 200.000-nel szethullo , dragan
> karbantarthato
>> dizelt mar akkor cafoltad amikor meg boven leteztek az itt a cikkben is
>> felsorolt tipushibak , amik uj tesoit most majd ujra kitapasztal az uj
> tulaj - de
>> akkor ezek szerint nem volt igaz a "legendas megbizhatosag" - valoszinuleg
>> most sem az - nem lett tartosabb es kevesbe rovid tavra tervezett egyetlen
>> europai auto sem .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>>
>>
>> 2013. június 25. 11:39 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:
>>
>>>
>>>
>> http://totalcar.hu/tesztek/**2013/06/25/bmw_320d_vs_320i/<http://total
>>> car.hu/tesztek/2013/06/25/bmw_320d_vs_320i/>
>>>
>>> --
>>> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics
>>> Deutschland Automotive Network Design
>>>
>> http://www.mentor.com/**products/vnd/<http://www.mentor.com/prod
>> ucts/v
>>> nd/>
>>>
>>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list