[elektro-etc] kicsi Maserati
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Tue Jun 25 13:05:31 CEST 2013
Bar en jobbara dizelauto hasznalo vagyok, ebben azonban tokeletesen
egyetertek. A hasonlataid is talaloak. :)))
Ha annyi penzem lenne, hogy ilyen autot vehetnek es fenn is tudnam
tartani, akkor termeszetesen csak benyasat vennek.
Karoly
-------- Original Message --------
> Nem rossz nem rossz ez az uj Ghibli, de valoban, anno mas ízük-szaguk
> volt ezeknek a kocsiknak....(akkor még nem Kina volt a luxusautogyartas
> legnagyobb piaca.)
>
> Megjegyzem nagyon nehez (olasz) autót jól fotózni. Élőben mutatnak
> igazán, es teljesen más hangulatot áraszt mint képen.
>
> Szamomra az emlitett Quattroporte es Granturismo parossal ert veget az
> igazi Maserati. Azok nagyon izleses egyedi gépek voltak formára mindenre.
> Az uj QP muszakilag eleg komoly darab, de annyira nem hozott lázba a
> formája.
> (Így képen)
>
> Eleve az milyen már, hogy dizelmotorral is kapható a Ghibli - öltönyhöz
> sportcipőt?!
>
> Azért megneznem annak az embernek a lelkivilágát, aki vesz egy patinás
> vérbeli olasz sportkocsit huszonmillióért vagy még többért, dizelmotorral.
> Mona Lisa ikea-s képkeretben... vagy Vivaldi sokolrádión...
>
>
> A.
>
> On 06/24/2013 12:34 PM, Karoly Kovacs wrote:
>> Azert az eredeti, 1967-es kiadasnal nincs szebb...
>>
>> http://www.topspeed.com/cars/maserati/1967-1973-maserati-ghibli-ar152324/picture501919.html
>>
>>
>>
>> Csapjatok bar fultovon egy par marinirozott pocokvesevel, de nekem ez
>> a mostani
>> kiadas olyan beemves, a hatulja pedig tisztara audis, egyen
>> karosszerias. Ma mar
>> minden hasonlo sportauto szinte ugyanigy nez ki. A 67-es kiadasnak
>> ezzel szemben
>> van egy osszeteveszthetetlen, egyeni ba'ja.
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> ... kedvenc álom márkám új kiadása.
>>> Arnold, mit szólsz?
>>>
>>> KJ
>>>
>>> http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/24/maserati_ghibli_2013/
>>>
>>> Egy kis benzines életérzés...
>>>
>>> "Ezen a kanyargós, gyönyörű tesztúton ritkán kellett feljebb váltani.
>>> Valamivel 7000 alatt szabályoz le a motor,
>>> az pedig harmadikban 170 körüli tempót jelent."
>>>
>>> "Tiltásig forog az egyes, ami nem nehéz, mert
>>> a hangja a V8-as szívóhoz képest semmilyen, de
>>> szinte csattan egyet, amikor robban a kettes,
>>> és meglódul mind a 330 ló és 500 newtonméter.
>>> 4500-nál, mert ez nem utcai, nem dízel, ez sportmotor,
>>> ezt kínálni kell gázzal, tömni fordulattal, és
>>> olyat kapunk cserébe, amit nem tud más: szerelmet."
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list