[elektro-etc] nyomatekmania .
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed Jun 12 20:36:18 CEST 2013
Én Mondeo TDCi-ről tudok mit mondani. Annyiban nem jó a mintám, hogy
az enyém 2.2-es, és az valamivel jobban bírja a kiképzést (és a magyar
GO-t), mint a 2.0-k.
Amikor megvettem, 141 ezer km volt benne csak magyar GO-val. A
Tetrapak nagyfőnök autója volt, úgyhogy ami kellett neki, azt mindig
megkapta, szervízt, olajcserét, bármit, tehát ebből a szempontból nem
lehetett semmi gond. Akkor voltak már kisebb kehei, el is vittem
beméretni az üzemnyagrendszert, és az eredmény alapján kinézett, hogy
fél éven belül porlasztócsúcs felújítás lesz esedékes.
Azután kapott 2-3-szor CR rendszertisztító adalékot, kapott osztrák
GO-t (és soha többet magyart azóta, hogy megvettem!), tankoltam 3
hónapon át BP prémium GO-t. Valamitől azután a hetek, hónapok alatt
elmúltak a kehei, elmúlt a hidegen darabos járás, meg az összes többi
ilyen apró, gyanús jel. Most túl vagyunk a 210 ezer km-en, és még
mindig megy, mint a rakéta, semmi baja.
Best regards,
Andy
2013/6/12 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>:
> Meg csak egy valami, aztan en leszallok errol a buszrol.
>
> Nem tudom, eszrevettetek-e, hogy mindannyian olyanokat irtatok, hogy
> ismerosnek, havernak, cimbinek, stb. rengeteg baja volt a HDI-kkel. Ha jol
> latom, egyedul en irtam sajat kezbol szarmazo HDI-s tapasztalatokat.
> De ha tevedek (lehet, hogy nem vettem eszre a sok level kozt, hisz mar oly
> regen megy ez a dizel-benya vagdalkozas - van vagy ket eve?), akkor is
> maximum egy tapasztalat all szemben egy masik tapasztalattal, es semmikeppen
> sem altalanos ervenyu a megallapitasunk. Sem az illetonek, sem nekem!
> Viszont en nem is altalanositottam, mindossze azt mondtam, hogy _nekem_ nem
> voltak gondjaim. Ettol meg masnak lehettek, hisz eleve ezer tenyezo jatszik
> kozre egy kocsi meghibasodasanal.
>
> Csak hat most igen nagy divat lett szidni a dizelekt, s foleg a franciakat.
>
> Ennyi, es en bucsuzom ettol a dizel-benya szaltol. (Nem sertodes okan, csak
> egyszeruen ertelmetlennek latom.)
>
>
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
>> Nem ketlem.
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> Csak magam körül, 3 olyan HDi citrom és pözsó van
>>> ami már került többszázezerbe, átkozzák is azóta.
>>> Egyik sem volt még 150 eKm-es sem és az első tulajé mind.
>>>
>>> KJ
>>>
>>>
>>> 2013.06.12. 12:54 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>>>>
>>>>> masreszt kivannak a HDI & tsa szervizkoltsegektol,
>>>>
>>>>
>>>> Ezt sosem tudtam megerteni. 10 eve megyek HDI-kkel (PSA), es semmi olyan
>>>> szervizkoltseget nem tapasztaltam, ami plusz lenne a tobbi tipushoz
>>>> kepest. HDI-kkel eddig kb. 300ekm-t mentem (mas tipusokkal persze tobbet
>>>> is), de a kopo alkatreszeken kivul semmi bajom nem volt.
>>>> Nem lehet, hogy a szokasos "magyar" betegseg ez? Ugy ertem, hogy
>>>> leharcolt kocsikat vesznek, aztan csodalkoznak es szidjak az autot,
>>>> pedig nem az tehet rola. Illetve ugy tudom (hallottam), hogy az is
>>>> tipikusan magyar sajatossag, hogy nem jarnak szervizbe, csak ha mar eg a
>>>> haz. Akkor persze rohadt nagy a szamla.
>>>> Az mar csak tenyleg enyhe osszeeskuves elmelet, hogy lehet, hogy az
>>>> autogyarak kelet-europai verziojarol van szo? Itt is irtatok tobben is,
>>>> es en is tapasztaltam (igaz, nem autoval), hogy Kelet-Europaba "mast"
>>>> szallitanak a gyarak.
>>>>
>>>> Nem akarok megint dizel-benzines vitat szitani, csak leirtam az en HDI-s
>>>> tapasztalatomat.
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> -----
>>>> A(z) üzenetben nem található vírus.
>>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>>>> Verzió: 2013.0.3345 / Vírus adatbázis: 3199/6403 - Kiadás dátuma:
>>>> 2013.06.11.
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list