[elektro-etc] nyomatekmania .

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Jun 12 19:58:24 CEST 2013


dizel es a teljes tartomanyt ... ami sokkal szukebb .
a jeep vs gmerci tortenet ugrik be mindig : a merci tizszer futott neki a
siratofalnak - mindig elverzett - valtania kellett , lelassult ,
belefulladt a homokba . (allitolag erosebb mint a jeep 4.0HO)
a jeep kiporgo kerekekkel indult harmas felezoben , vegig megtartotta a
kisse tulporgott allapotat , a domb alatt feluszott a homokra , tehat mar
csak a tetejen ment es toloerot kepezett azzal hogy lotte hatra - a
siratofal tetejen meg ugyanabban a fokozatban masszivan satufekeznem
kellett hogy ne repuljuk at az egesz dombot .

bye
dexter



2013. június 12. 19:57 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com>:

> charles hoss wrote:
>
>> nagyjabol de . amit tenni szoktak , kicsit alacsonyabb kompresszio ,
>> kisebb szelepek , szukebb szivocsatornak , kisebb pillangoszelep ,
>> mas veztengely es kesz a gyengebb (teljesitmenyben es nyomatekban is
>> , de sokkal "nyomatekosabb" (szelesebb , egyenletesebb nyomateku)
>> motor .
>>
>
> jaja, pont ezt tettek a C20NE nagypapas motornal ami  a [ROM]automban van.
> de amugy valszeg az 18E ami szinten 115LE, gyengebb mint ez a 115, mert a
> telj.gorbe alatti terulet ott kisebb. Es ha egy alulpupos dizel vege 115LE,
> akkor az valszeg meg erosebb a teljes rpm tartomanyt nezve.
>


More information about the Elektro-etc mailing list