[elektro-etc] nyomatekmania .
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Wed Jun 12 17:59:04 CEST 2013
> Nezzuk meg a mazda6-ba hogye adjak "okosba", engem is erdekel...
Igaz, hogy nem szandekozom tovabb hozzaszolni ehhez a szalhoz, de meg
lettem szolitva, ezert ime:
http://www.teilehaber.de/diesel-partikel-filter-mazda-6-2-0-12-07--id39074886.html
Megjegyzesek:
- Nem tudom azonban, hogy errol a tipusrol volt-e szo, en csak
kivalasztottam talalomra egyet a Mazda 6-osok kozul
- Ez nem eredeti gyari gyartmany, az igaz
- Lattam 450-ert is, de az nem tunt tul "bizalomgerjesztonek", ezert
irtam ide a dragabbik valtozatot
- Ket perc guglizassal jott elo, lehet, hogy mast, tobbet is lehet
talalni, valoszinuleg egeszen eltero arfekvesekben, hisz masutt azt
olvastam epp az elobb a guglizas kozben, hogy valaki panaszkodott, hogy
neki is 3000 Euroba kerult.
A lenyeg az, hogy lehet talalni, csak keresni kell. Es ha valakinek
mondjuk (csak pelda!) 250ekm-nel kinyekken, akkor nem vagyok benne
biztos, hogy muszaj az eredeti, meregdraga gyarit beletenni, hisz a
kocsi elettartama (varhato eladasa) eleve behatarolja a ra
koltendo/koltheto osszeget. (Egyebkent pedig, ha garancias idon belul
megy tonkre, akkor ugyis ingyen cserelik.)
Karoly
-------- Original Message --------
> Karoly, ne idegelj mar! :)
>
> Mazda6-rol volt szo, hogy iszonyu draga. Erre irod h alfa/citroen olcso. Ez igy nem informacio sztem...
>
> Nezzuk meg a mazda6-ba hogye adjak "okosba", engem is erdekel...
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.06.12., at 16:06, Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> wrote:
>
>> Meg a Citroenet is irtam.
>>
>> De mindegy, en vagyok a hulye, hogy ismet beszallok ebbe a dizel-benzines vitaba, holott regebben mar irtam azt is, hogy nekem van (es volt) mindketto fajta, nem hitelvek miatt szoktam autot venni, hanem hasznalatra.
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> Egy masik tipuset irtad, igen. Amelyiket hetente veszik kb, mert az meg szarabb (alfa 159 pl) mint a mazda6 dpf-je...
>>>
>>> Arnold
>>> Sent from my iPhone
>>>
>>> On 2013.06.12., at 15:19, Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> wrote:
>>>
>>>> A napokban valaki irta a listan a partikel szuro arat, hogy otthon milyen horribilis. Erre en irtam, hogy mennyiert lehet kapni Euroban.
>>>> Ezt csak azert irom, mert mindannyian szoktatok vasarolni a neten. Miert ne lehetne ott autoalkatreszt vasarolni?
>>>> Amikor a regi Xantiamnak ugy nezett ki, hogy rossz a hidraulika szivattyuja (de megsem volt rossz, csak tisztitani kellett), utana neztem. Otthon, Mo-on 1000 Euro korul mertek akkor (nem tom, most mennyi), erre raszantam egy kis idot, es gugliztam. Kiderult, hogy Franciaorszagban 400 Erutoert adjak... Igaz, ehhez kell nemi turelem (kereses) plusz nemi szotarazas (nem beszelek franciaul).
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>> -------- Original Message --------
>>>>
>>>>> lehet hogy ezert nem erted . ha egy motorral mentel volna 300.000-et ,
>>>>> akkor latnad .
>>>>> az egyik haver mazdajanal van egy apro problema : 200.000 korul elszall
>>>>> ez-az - semmi gond , cserelik , majd egy millioert es lesz egymillio
>>>>> koltseg aran egy olyan autoja amirol mindenki tudja hogy lejart az ideje ,
>>>>> igy eladhatatlan , tehat egymillioert csinal maganak egy nagyon max
>>>>> 500.000-es erteku autot .
>>>>> a fogyo alkatreszek nagyon sok gondot okoznak - volt is a napokban itt a
>>>>> kettostomegu lendkerek , 2000atmoszferas befecskendezesi nyomasu uzemanyag
>>>>> sin , ami deformalodik , az eltomodo injektorok (aminek le lehet csipni a
>>>>> szuro reszet ...) nagynyomasu szivattyu stb - egy remalom ezeknek az
>>>>> autoknak a fenntartasa .
>>>>> persze ha lenne tiz citroen jumpy-m , 300.000km-re , akkor lehet hogy
>>>>> kedvelnem , de igy 200-nal vagy fillerekert eladom , vagy velem temetik el
>>>>> .
>>>>>
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2013. június 12. 12:54 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>>>>>
>>>>>> masreszt kivannak a HDI & tsa szervizkoltsegektol,
>>>>>>
>>>>>> Ezt sosem tudtam megerteni. 10 eve megyek HDI-kkel (PSA), es semmi olyan
>>>>>> szervizkoltseget nem tapasztaltam, ami plusz lenne a tobbi tipushoz kepest.
>>>>>> HDI-kkel eddig kb. 300ekm-t mentem (mas tipusokkal persze tobbet is), de a
>>>>>> kopo alkatreszeken kivul semmi bajom nem volt.
>>>>>> Nem lehet, hogy a szokasos "magyar" betegseg ez? Ugy ertem, hogy leharcolt
>>>>>> kocsikat vesznek, aztan csodalkoznak es szidjak az autot, pedig nem az
>>>>>> tehet rola. Illetve ugy tudom (hallottam), hogy az is tipikusan magyar
>>>>>> sajatossag, hogy nem jarnak szervizbe, csak ha mar eg a haz. Akkor persze
>>>>>> rohadt nagy a szamla.
>>>>>> Az mar csak tenyleg enyhe osszeeskuves elmelet, hogy lehet, hogy az
>>>>>> autogyarak kelet-europai verziojarol van szo? Itt is irtatok tobben is, es
>>>>>> en is tapasztaltam (igaz, nem autoval), hogy Kelet-Europaba "mast"
>>>>>> szallitanak a gyarak.
>>>>>>
>>>>>> Nem akarok megint dizel-benzines vitat szitani, csak leirtam az en HDI-s
>>>>>> tapasztalatomat.
>>>>>>
>>>>>> Karoly
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list