[elektro-etc] Het szazalek + árvíz

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Sun Jun 9 11:29:19 CEST 2013


A Dunán most nem tudnak közlekedni a hajók, gondolom nem férnek át a 
hidak alatt. De mégis így álló helyzetben folyamatosan járatják a 
motorjaikat, így a rakpartokon erősebben érezni azt a tipikus dízelfüst 
szagot, mint a belváros legdurvább részein. Ennek mi lehet az értelme? 
Ki vannak kötve, szóval nem hinném, hogy az áramlásnak kell ellentartaniuk.


Gábor


2013.06.08. 8:19 keltezéssel, Xorn írta:
> Az is elég meglepő hír volt annak idején, hogy a világ 8 (nyolc)
> legnagyobb hajója annyi ként pöfög ki, mint az USA teljes
> személyautó-állománya. Azután utánaszámoltunk, és nagyságrendileg
> valóban passzolt az adat.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/6/8 Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at>:
>> Ez idaig oke, sejtheto is volt, de azt nem gondoltam, hogy 7%!
>>
>> Karoly
>>
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>> régen a vulkanikus hamut nem kellett mesterségesen előállítani, csak
>>> meszet
>>> kellett hozzá égetni
>>>
>>> ma a vulkanikus hamut próbálják mesterségesen emulálnii kohósalakkal,
>>> pernyével,
>>> mindenszarral, amihez megint égetni kellett autógumit, pakurát, stb
>>> ( szóval szemétátalakítás )
>>>
>>>
>>> Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at>  írta, 2013.06.08.:
>>>>
>>>> http://index.hu/tudomany/tortenelem/2013/06/07/a_romai_kori_beton_jobb_volt_mint_a_mai/
>>>>
>>>> "miközben a cementgyártás számlájára írható a globális
>>>> szén-dioxid-kibocsátás hét százaléka"
>>>>
>>>> Ez azert nagyon meglepett. Meg ha van is benne egy kis tulzas (hisz a
>>>> tanulmany szerzojenek ez az erdeke), akkor is nagy arany.
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>>
>>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list