[elektro-etc] nyomatekgorbe
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Jul 30 12:55:05 CEST 2013
A caponorddal sosem kinlodtam , a japan gepek pilotai allandoan.
Eszrevetted hogy a bmw "suket"? Nem erzed hogy mit csinal az eleje -
elsosorban azert mert meg ha nem is tudatosul , csonterzekelessel hallod az
utat - a bomoson meg elfureszeltek a kormanyt es tettek koze egy gumiagyat.
Ez jo addig amig a gumi jo , aszfalt jo es csak onbizalom kell a kanyarhoz.
Amikor ki kene tapogatni a hatarokat , akkor meg elhullanak.
Bye
Dexter
2013.07.30. 12:41, "Fuzesi Arnold" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> ezt írta:
> Azzal keveset mentem eddig, nem jött át ez az élmény.
> De a bandabol mi (yamaha suzuki) ráztuk állandóan a gázt húzó kezunket, a
> gs-es sracokat ritkan lattam barmiert is szenvedni, pedig elég sokat
> motoroztunk már együtt, és vannak egy páran elég más karakterek/méretű
> emberek.
>
> Valoszinuleg van egy anatomiaja is a dolognak, ami miatt ez a bolintas
> hiany van akit zavar, van akit egyaltalan nem. Nekem nagyon bejott, csuklon
> egyaltalan nem ereztem, hogy kellemetlen lenne.
>
> A.
>
> On 07/30/2013 12:26 PM, charles hoss wrote:
>
>> Ha nem bologat , akkor en sem.
>> R1200gs-nel leszakad a csuklom a kormanyrol , annyira nem veszi fel a
>> bolintas iranyu eroket a tereprol.
>> Siman lehetne olyan alaku katyut kesziteni ami szettepi.
>> Sajnos nem csak szandekosan keszulhet ilyen , a "termeszetben" is
>> elofordul
>> .
>> Bye
>> Dexter
>> 2013.07.30. 12:18, "Fuzesi Arnold" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com**> ezt
>> írta:
>>
>> Hetvegen volt szerencsem Erdélyben egész sokat kanyarogni egy BMW K1200R
>>> motorral.
>>>
>>> Nna, valahogy így kepzelem el az idealis autót. :)
>>>
>>> Nemtom milyen a nyomatékgörbéje, de ennyire kiszámítható és kezes, mégis
>>> borzalmasan erős (163Le, 127Nm) járművet ha tud építeni x cég, akkor nem
>>> értem y cég hogy képes gyakorlatilag életveszélyes dolgokat összehozni.
>>>
>>> Nagyobb biztonságban éreztem rajta magam mint némely autóban.
>>> Pattog el kanyarban az uthiban, épphogy ráteszem a súlyom az ellen
>>> oldali
>>> lábtartóra már egyenesedik fel, es mintha mi sem történt volna.
>>>
>>> Fékezésnél semmi bólintás, mintha vmi hiperhajtómű kapcsolna be, és
>>> lassítaná a gépet.
>>>
>>> Megdöbbentő élmény volt, hogy egy motor képes ilyen lenni. Suzukim meg
>>> mennyire kiszámíthatatlan fapad ehhez képest.
>>>
>>> A.
>>>
>>> On 07/30/2013 08:41 AM, charles hoss wrote:
>>>
>>> https://www.youtube.com/watch?****feature=player_embedded&v=**<https://www.youtube.com/watch?**feature=player_embedded&v=**>
>>>> oXNV8d3WpRc#at=175<https://**www.youtube.com/watch?feature=**
>>>> player_embedded&v=oXNV8d3WpRc#**at=175<https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oXNV8d3WpRc#at=175>
>>>> >
>>>>
>>>> "flatter torque curve"
>>>> van ezek szerint akinek ezzel el lehet adni motorblokkot .
>>>> szerintem ezek tulleptek a katalogus szamokon .
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>> .
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list