[elektro-etc] repulogep-baleset

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Jul 8 13:02:09 CEST 2013


valojaban osztrovszkij , mert okos orosz tudosok mar a tizedik szazadban is
keszitettek rudat amiben egy hosszanti res volt :)

egyebkent az eredeti felveteshez : igen , olcso lenne es nagyok kenyelmes
is . de hokotro nagyjabol ketszaz eve letezik , mig fedelzeti kamera
mondjuk ot eve .
ennek a repuleshez valo minositese meg tiz ev minimum ...
kerdezzunk csak meg barmilyen repulesbiztonsagi szakembert hogy a gepre es
a leszallopalyara kis , magasfrekis eszkozoket akarunk telepiteni - azonnal
sirogorcsot kap - mikozben egy ilyen kamera nem sugaroz , de az akku ,
aramellatas , proci , oszcillator kb ugy viszonyul a szabalyzast kiagyalok
lelkehez mint a szenteltviz a satanhoz .

bye
dexter



2013. július 8. 10:31 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:

> "A gyakorlatban többnyire a repülőgépek sebességének mérésére
> használják, ennek neve Pitot-Prandtl-cső."
>
> :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/7/8 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
> > Nem kötekedni akarok, csak hátha érdekes: nekünk azt tanították az
> > iskolában, hogy azt helyesen Prandtl-csőnek kell mondani.
> >
> >
> > Gábor
> >
> >
> > 2013.07.08. 10:11 keltezéssel, Szima Gábor írta:
> >>
> >>
> >>
> >> Na jó, de most olyan "multimédiás" pilótákról beszélünk, akik egy
> >> befagyott/leragasztott Pitot-cső miatt le is tudnak potyogni...
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>                                 -Sygma
> >>
> >>
> >
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list