[elektro-etc] autogaz
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Feb 27 23:09:18 CET 2013
2013. február 27. 22:30 joe- írta, <jozsig at gmail.com>:
> 2013-02-27 20:06 keltezéssel, charles hoss írta:
>
> A szivoszelep hoje hogy jon ki?
>> Ezt abszolut nem ertem. Meg ha a kipufogo lenne... De az sem.
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2013.02.27. 19:47, "Szlifka Tibor"<szlifka.tibor at gmail.com**> ezt írta:
>>
>> Hogy hogyan lehet kiszámolni azt nem tudom, de a benzin párolgáshö-je
> nem hüti.
>
de nem is melegszik fel - hiszen a hengerfej hutott , azzal van kontaktban
az ido nagy reszeben , nem folyik at rajta-mellette forro gaz - tehat
hidegen kell jarjon .
alapvetoen a szelephezag melegedesre csokken - ezert aztan a szelep max
tervezesi homersekletenek jo merceje a szelephezag - ezek alapjan kb fele a
tagulasa a kipufogoszelepenek - amivel azonos anyagbol keszul .
>
> Én a szamarával mindig csak gázzal jártam. Nehezebben gyullad a
> keverék.
>
ez igy ebben a formaban ... lehet hogy a keverek nehezebben gyullad ,
mondjuk precizebb beallitas kell neki , mert szukebb az uzemi savja - ahol
begyullad a szikratol - igy a hideg uzemhez nagyon finoman kene beallitani
- de ettol meg nem kell hozza kulonleges gyertya .
> Az eloszto pipa tengelyfelé zárlatos lett, ahogyan
> bemelegedett, és elöbb a gázos üzem gyujtása szünt meg.
>
nekem pl ugyanilyet csinalt a benya is . doglodo gyujtassal a szivatora
meg jol reagalt - kesobb total meghalt .
ha a gazt egy fokkal szegenyebbre allitottak be siman azonos tuneteket tud
produkalni .
A javitáskor olyan fordulatokkal probaltak a motort, hogy
> a kipuffogo szelepek tányérjának szélei, kagylosan kirepedtek.
>
ha szegenykeverekes uzemben volt , akkor az eges lelassul - igy atomos
forro oxigen tavozik a kipfogoszelep mellett , ami megeszi az anyagot .
> 55l gáz, Pest-Pécs uton oda-vissza-oda amit biztosan kibir.
> Ha át kell állni, inkább a benzines üzem-behelyezés problémás.
> A karburátora alatt nagyon meleg van, és a benzincsö, hütés
> nélkül szétporlik.
mar magyarorszagon is gyartanak , kaphato teflon , acelhalos cso ,
fekolajra es benzinre is toketeles . orok elet es jol is nez ki .
> A benzint záro mágnesszelep, és motor között
> sürün kell cserélni. Ha rossz helyen pl.:tartos emelkedeskor
> gáz elfogy, nehéz a menetközbeni átállás. (és az ember retteg,
> hogy a meleg motor nem kap e, egy kis benzinpermetet. :-)
nekem a gazcso durrant el a kocsi utastereben .
akkor orultem neki hogy nem robban olyan konnyen :)
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list