[elektro-etc] tehergépkocsi (volt: Re: közmunkások ?

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Feb 26 13:11:57 CET 2013


en a kerdest nem ertem .
a szemelyautok terhelhetosege es menetdinamikaja tokeletesen megfelel egy
csomo esetre . ilyenkor ha van egy elvalaszto fal , akkor a futese is jo
lesz , a csomagok nem hullanak az ember nyakaba , a pedalok ala stb . a
fiat fiorino egy nagyon eltalalt kis konstrukcio volt - de volt panda van
is - az is nagyon sokat tudott olcso penzert .
raadasul ha egy autot szemelyautonak gyartanak , akkor abbol lehet
teherautot csinalni , forditva nem igazan , mert pl a teherauto tetejeben
lenyegesen kevesebb a merevites egyes tipusoknal , igy borulaskor
agyonnyomja az utasokat .
a libero azert zsenialis , mert az elso ketto kivetelevel minden ulese
(tehat ket sor) sikba hajtogathato es egyetlen raklap szeles rakterre
alakul a hatulja . a kocsi 70%-a minimum ajto , lenyegeben a szelvedo es a
hatso ablak nem ajto , a tobbi minden nyilik vagy siklik .
osszekerekes , alvazas .

bye
dexter




2013. február 26. 11:02 gyapo írta, <gyapo at freemail.hu>:

> > Volt elvalaszto fal , de igazabol mint kiderult mindegy - hiszen a
> muszaki
> > besorolas nem befolyasolja az adougyi besorolast .
>
> Tkp. miért kell személykocsikat teherautósítani? Az áfát meg a
> gázolajat értem, de miért nem jó a teherautó? Van egyáltalán olyan
> autó, ami megkérdőjelezhetetlenül teherautó lesz örökre? Valami
> puttonyosra gondolok, az sok szempontból a személykocsitk
> paramétereivel rendelkezik, méret, fogyasztás, menettulajdonságok,
> csak jobban pakolható és talán nem kell szívózni vele. Vagy azzal is?
>
> Üdv.: gyapo
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list