[elektro-etc] garazsba beallas
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Fri Feb 22 08:44:42 CET 2013
Regen autozni unnep volt. Siman huztak hozza unneplot, fel sem merult
bakancsban vezetni.
Vajk
2013/2/22 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> igen , megdobbento ahogy hizunk .
> atlagos mai bakancsban vezethetetlen a polak pl , mert egyszeruen egyben
> nyomok ket pedalt .
> pedig ezek az autok regen nem voltak ennyire kicsik .
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. február 22. 8:16 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>
> > Pedig nezd csak meg! Epp a multkor lattam egy jo kis osszehasonlitast
> > valamelyik ujsagban (azt hiszem, az osztrak autoklub ujsagban) a Golf
> > I-VII-ig. Megdobbento!!! (Szandekos a harom felkialtojel.) Minden meret
> > adat nott, a tengelytavot is beleertve.
> >
> > Erdekes modon, most, a VII-es Golf-nal kicsit visszavettek a tempobol a
> > fijuk, ez egy hajszalnyival kisebb, de az I-es es a V-os Golf hossza kozt
> > (pontosan nem emlekszem), de >40 centi kulonbseg van.
> >
> > Ja, megneztem a wikiben, meg tobb is: 3705 mm vs. 4206 mm. :)))
> > Tengelytav (Golf I vs. Golf VII): 2400 mm vs. 2637 mm :)))
> >
> > Es a Golf elvileg "csak" egy kis-kozepkategorias auto!
> >
> > Karoly
> >
> > -------- Original Message --------
> >
> > egyszeruen hosszabb az auto, de a tengelytav nem nohetett annyit, mert
> >> akkor a fordulas problemas lenne. plusz alacsony az eleje legellenallas
> >> celjabol.
> >>
> >> Vajk
> >>
> >> 2013/2/22 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>
> >>
> >> Igen, a kocsik szelessege es a hosszusaga is nott, de en a lejtorol
> >>> beszeltem.
> >>> A mai autok geometriaja egyszeruen nem teszi lehetove azokon a regi
> >>> lejtokon a garazsba allast (eltekintve nehany kisautotol).
> >>> A mai autok eleje - vajon biztonsagi zonakent, vagy csak divatbol? -
> >>> sokkal hosszabban nyulik ki az elso kerekek ele, mint a regieke.
> >>>
> >>> Karoly
> >>>
> >>> -------- Original Message --------
> >>>
> >>> En is ismerek, aki a daciahoz meretezte a kaput. Sot, ket
> garazskapuja
> >>>
> >>>> van,
> >>>> egyedi meretre csinaltak, es nem egyformak. (a komuves mar csak
> ilyen).
> >>>> Az
> >>>> egyik kicsit nagyobb, azon befer a focus csak egyik tukrot behajtva, a
> >>>> masikhoz mindkettot be kell hajtani.
> >>>>
> >>>> Vajk
> >>>>
> >>>> 2013/2/22 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>
> >>>>
> >>>> Magyarorszagon is es itt, Ausztriaban is lattam sok olyan hazat,
> >>>> amely a
> >>>>
> >>>>> 70-es, 80-as evekben epult, s ennek megfeleloen lett kialakitva a
> >>>>> pinceben
> >>>>> levo garazshoz a lejto. Ezeknek a hazaknak a tulajdonosai ma mind a
> >>>>> kertben
> >>>>> vagy az utcan parkolnak az uj autoikkal. :)))
> >>>>>
> >>>>> Karoly
> >>>>>
> >>>>> -------- Original Message --------
> >>>>>
> >>>>> Sziasztok!
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>>> Anno Moszkvicsra terveztem a garázst és az udvari behajtót. Többször
> >>>>>> ki
> >>>>>> és
> >>>>>> beálltam az autóval a telken, természetesen tolatva! (Este jössz
> haza,
> >>>>>> már
> >>>>>> benned van a rutin, simán beteszed az autót, reggel álmosan előre
> >>>>>> simán
> >>>>>> kiállsz) Megvolt az ív, ide-oda tologattuk a leendő garázsajtót, a
> >>>>>> legkönnyebb és legegyszerűbb beállás érdekében. Felépült a garázs,
> >>>>>> helyén
> >>>>>> az
> >>>>>> ajtó, minden szuper, örül. Ki-beállás egyszerű, utas nélkül a jobb
> >>>>>> falra
> >>>>>> tolatva, hátul koppanásig (vonóhorog), a másik oldalon maximális a
> >>>>>> hely.
> >>>>>> Autócsere Zastavára. Nem tudok az íven befordulni, a garázsba
> történő
> >>>>>> beállás nem gond. Persze, ez elsőkerekes, máshogy húzza illetve
> tolja
> >>>>>> magát
> >>>>>> ívben. Beállóív korrigál viacolorral. Autócsere Vectrára. A
> garázzsal
> >>>>>> nincs
> >>>>>> gond, de az ív itt sem jó. Korrigálás viacolorral. Megint autócsere
> >>>>>> Thaliára. A két korrigálás után a beállással semmi gond, a garázzsal
> >>>>>> sem.
> >>>>>> Viszont kicsi a hely a garázsban. Polcok kellenek. Megoldottam Salgó
> >>>>>> polcokkal. Nem lábon állnak, hanem függesztve vannak a plafonról. A
> >>>>>> felső
> >>>>>> polcsort oldalt és hátul az oldalfalra rögzített salgóláb tartja,
> míg
> >>>>>> a
> >>>>>> belső részeket függesztett salgólábak. Az alsó polc magassága úgy
> lett
> >>>>>> megválasztva, hogy állva simán elférek alatta (aki magasabb, menjen
> a
> >>>>>> saját
> >>>>>> garázsába!). A terhelhetősége igen jó, a 85 kilóm alatt még a sima
> >>>>>> polc
> >>>>>> sem
> >>>>>> hajlik be, erről szereltem az egészet. A garázsban körben, mindenhol
> >>>>>> polcok
> >>>>>> függenek, így alul nem akadályoznak senkit, mégis sok a hely. A
> födém
> >>>>>> betongerenda + kefni és beton. 20 éve megvan a szerkezet, mindig
> csak
> >>>>>> toldok
> >>>>>> hozzá, még a festék sem repedt meg soha a plafonon. Fotót ne
> kérjetek,
> >>>>>> mert
> >>>>>> még a takarítólista is kitilt, a netről is!!
> >>>>>>
> >>>>>> Üdv: Zoli
> >>>>>>
> >>>>>> -----Original Message-----
> >>>>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces@
> ******
> >>>>>> tesla.hu <http://tesla.hu><elektro-etc-**bounces@**tesla.hu
> <elektro-*
> >>>>>> *etc-bounces at tesla.hu <elektro-etc-bounces at tesla.hu>>
> >>>>>>
> >>>>>>> ]
> >>>>>>>
> >>>>>> On
> >>>>>> Behalf Of Vajk Fekete
> >>>>>> Sent: Thursday, February 21, 2013 10:00 PM
> >>>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
> >>>>>> Subject: Re: [elektro-etc] garazsba beallas
> >>>>>>
> >>>>>> en 5x5 stafnibol csinaltam a fuggolegest. a karok ragasztva es
> >>>>>> szegelve
> >>>>>> vannak, meg egy-egy 60-as csavar is van benne ketoldalrol :-)
> >>>>>>
> >>>>>> Plusz azt a trukkot csinaltam, hogy a trapez alaku karok ketoldalt,
> >>>>>> kozepen
> >>>>>> meg az 5x5-bol egy darab vizszintes, de a karok felso sikjatol
> feljebb
> >>>>>> 18mm-el, igy csak 32mm-t lapol a karokkal es annyin van
> >>>>>> osszeragasztva.
> >>>>>> igy
> >>>>>> a butorlap polclapok ahogy a szelukkel a karokon felfekusznek, a
> >>>>>> tetejuk
> >>>>>> sikban van a kozepso vizszintes 5x5-el, hatul meg be tudnak logni a
> >>>>>> falon
> >>>>>> levo stafnik koze, nincs hatul res. Keressek fenykepet?
> >>>>>>
> >>>>>> Az eredeti dizajn lenyege igy elveszik, de ennek ellenere stabil.
> 100+
> >>>>>> vagyok. (Az eredetiben az a poen, hogy van a kozepso also lec, ami
> a
> >>>>>> kar
> >>>>>> kulso csucsaval szegelve van, a masik vege meg tamaszkodik a
> >>>>>> fuggoleges
> >>>>>> tarton. Tehat ha az orra a konzolnak logni akar, akkor az ellen pont
> >>>>>> ki
> >>>>>> van
> >>>>>> tamasztva. En ezt rabiztam a 7 vagy 8 cm magas konzolra. Az
> >>>>>> alacsonyabb
> >>>>>> polckoznel problema is hogy kicsit belog a konzol lefele.)
> >>>>>>
> >>>>>> Vajk
> >>>>>>
> >>>>>> 2013/2/21 Tanács Dávid Szilveszter <tanacsdavid at sosperec.hu>
> >>>>>>
> >>>>>> En majd most tavasszal/nyaron akarom a garazs bal falat (reszben)
> >>>>>>
> >>>>>> ilyennel. A kozepen hagyok lyukat, hogy az ajtot rendesen lehessen
> >>>>>>> nyitni.
> >>>>>>> :)
> >>>>>>>
> >>>>>>> Hany kilo vagy? En is 40 centivel gondolkozom, es tetszik, ha
> tenyleg
> >>>>>>> massziv. Kell ragasztani, vagy annyira azert nem fontos, mint ahogy
> >>>>>>> irja?
> >>>>>>> Tetszik a tervekben a jelenleg meglevo egyetlen faipari
> >>>>>>> villamosgepemmel,
> >>>>>>> egy dekopirfuresszel meg lehet epiteni.
> >>>>>>>
> >>>>>>> dá
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> 2013-02-21 21:26 időpontban Vajk Fekete ezt írta:
> >>>>>>>
> >>>>>>> Hehe. Pont ez alapjan es pont ilyen stilusu polcok vannak most a
> >>>>>>>
> >>>>>>> pincemben.
> >>>>>>>> Sot, a sogoromnak is ilyet csinaltam. Brutal eros, annak ellenere
> >>>>>>>> hogy
> >>>>>>>> konzolos. Vagy 40 centi kinyulasa van, de nem konyul le ha
> felmaszok
> >>>>>>>> sem.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Vajk
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> 2013/2/21 Tanács Dávid Szilveszter <tanacsdavid at sosperec.hu>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Meg persze lehet a garazs vegebe olyan polcot rakni, ami ala
> >>>>>>>> befer
> >>>>>>>> a
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> nozi,
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>> pl. ilyet:
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> http://woodgears.ca/shelves/**********garage.html<
> http://woodgears.ca/shelves/********garage.html>
> >>>>>>>>> <http://**woodgears.ca/shelves/********garage.html<
> http://woodgears.ca/shelves/******garage.html>
> >>>>>>>>> >
> >>>>>>>>> <http://**woodgears.ca/**shelves/******garage.html<
> http://woodgears.ca/shelves/******garage.html>
> >>>>>>>>> <http**://woodgears.ca/shelves/******garage.html<
> http://woodgears.ca/shelves/****garage.html>
> >>>>>>>>> >
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>> <http://**woodgears.ca/****shelves/**ga<
> http://woodgears.ca/**shelves/**ga>
> >>>>>>>> <http://woodgears.**ca/shelves/**ga<
> http://woodgears.ca/shelves/**ga>
> >>>>>>>> ><
> >>>>>>>>
> >>>>>>> http://woodgears.ca/shelves/******ga<
> http://woodgears.ca/shelves/****ga><
> >>>>>> http://woodgears.ca/shelves/****ga <
> http://woodgears.ca/shelves/**ga>
> >>>>>> >>
> >>>>>> rage.html>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> <http://woodgears.**ca/******shelves/garage.html<http://**
> >>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>> woodgears.ca/shelves/garag <
> http://woodgears.ca/shelves/****garag<http://woodgears.ca/shelves/**garag>
> >>>>>>>> <http://woodgears.ca/**shelves/garag<
> http://woodgears.ca/shelves/garag>
> >>>>>>>> >
> >>>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> e.html>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>
> >>>>
> >>>
> >>
> >
>
More information about the Elektro-etc
mailing list