[elektro-etc] Számhordozás probléma

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
Tue Feb 19 15:09:05 CET 2013


Errol beszelunk. Onnantol hogy tudjak hogy el akarsz menni, szopatnak. De
tokre felesleges volt ezt kozolni veluk. Ezert mennek masik helyre, es nem
kotnem az orrukra hogy kifele all a szenam.

Vajk

2013/2/19 Mészáros Zsolt <lista at tigriselektro.hu>

> Az első alkalommal a Vodafone által kiadott adategyeztetési papíron
> szereplő adatok betűről-betűre egyeznek az igazolványokon lévő adatokkal és
> a T-mobile-nál kötött szerződésen lévő adatokkal.
> Először adategyeztetésre hivatkoztak a vodánál... Itt lett gyanús a dolog
> számomra. Bementem teljesen fölöslegesen, állítólag javították az alapból
> jó adatokat. És a pofámba nyomták, hogy milyen jó díjcsomagjaik vannak, jól
> gondoljam meg el akarok-e menni.
> Bepróbálkoztak, hátha ott tudnak tartani.
>
> Van náluk mobilinternetem is. Annak most jár le a 2 éves hűségnyilatkozata
> 1 héten belül. Na ezek után gondoljátok, hogy maradok-e náluk...
>
> Tartozásom nem volt. Azóta amit 1 hónap alatt beszéltem és küldtek róla
> számlát, kifizettem újfent. De ha nem enged el és használnom kell a
> számomat, akkor mindig képződik fennmaradó egyenleg. Amúgy ha elengedték a
> számot, hogy tudok még mindig beszélni náluk, ha benne sem vagyok a
> rendszerükben? Ahogy fogalmaztak.
>
> 2013.02.19. 13:03 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
>
>> Ha ki van fizetve, es passzolnak az adatok, akkor nem utasithatja el.
>> Ezert
>> kell lakcim, igazolvanyszam es hasonlo egyeztetessel kezdeni. Plane ha
>> regi
>> elofizetes, eselyes hogy mar nem minden ugyanaz mint volt anno a
>> szerzodeskoteskor.
>>
>>
>>
>> Vajk
>>
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list