[elektro-etc] Számhordozás probléma
Ökrös Miklós
mokros at freemail.hu
Tue Feb 19 12:40:34 CET 2013
A voda (kisbetűvel) nekem sem a szívem csücske, hasonlóan értetlen
ügyfélszolgálattal találkoztam.
Az NMHH-nak van telefonos ügyfélszolgálata is, el tudják mondani, hogy mik a
lehetőségeid ilyenkor.
Ha papírod, hangfelvételed van és magánszemélyként fizetsz elő, akkor a voda
gyorsan csúnya büntire számíthat, sőt, ha ügyes vagy, akkor még
némi.kárpótlás is kicsikarható tőlük a rohangálásodra való tekintettel.
Céges előfizetés esetén ajánlott levél, majd 30 nap tétlenség (tökörészés)
után NMHH a szokásos forgatókönyv.
Üdv:
Miklós
12:38
----- Original Message -----
From: "Mészáros Zsolt"
Sent: Tuesday, February 19, 2013 12:14 PM
Subject: [elektro-etc] Számhordozás probléma
> Tisztelt Lista!
>
> Lassan 2 hónapja húzódik a számhordozásom a Vodafone-tól a T-mobile-hoz.
> A helyzet a következő. Január 9-én bementem a Vodafone kirendeltségére
> és közöltem velük, hogy számhordozással távozok a T-mobile-hoz. Több
> mint 5 éve lejárt a hűségnyilatkozatom a Vodafone flottájában,
> készüléket sem vettem náluk. Számlámat rendeztem, a számhordozásnak
> szerintük nem volt semmi akadálya. Részükről kiadták a számot.
> Szerintük. Ezt követően bementem a T-hez és jeleztem feléjük ezt a
> szándékomat és vettem náluk egy csere sim-et, amire átteszik a 70-es
> számomat. Szerződést megírták, adatok teljes mértékben egyeztek a t-től
> kapott szerződésen és a Vodafone-tól kapott adategyeztető papíron. Az
> időablakot megkaptam. Erre a T küldi az sms-t a Vodás számra még aznap,
> hogy számhordozási kérelmemet a jelenlegi szolgáltatóm, a Vodafone
> elutasította. Felhívom a Vodafone ügyfélszolgálatát, senki nem tud semmit.
> Bemegyek a Vodafone-hoz, ők adategyeztetési problémára hivatkoznak.
> (érdekes, hogy náluk a gépben egészen véletlenül elírták a személyim
> számát és nem egyezett azzal a papírral, amin helyesen szerepelt minden
> adatom és ők nyomtatták ki a gépből, mikor megkaptam az adategyeztető
> lapot...)
> Ok, feltételezzük, hogy véletlen hiba volt. Javítottuk. Mehettem megint
> a T-mobile-hoz új időablakot kérni. Nem telik el 2 óra onnantól, hogy a
> T elindította a kérelmét a Vodafone fele, már küldte is a T, hogy
> jelenlegi szolgáltatóm ismeretlen okok miatt elutasította a
> számhordozási kérelmemet. Megyek megint a Vodához, ami sok az sok. Ők
> nem tudnak segíteni, nem tudják mi a baj. Ezt eljátszottuk még 3
> alkalommal. Ezután a T-mobile-nál már sztornózni kellett a sim-et, adtak
> másikat, az egész folyamatot újra kellett indítani, Vodafone szerint
> számot már ők sokadjára elengedték (közben folyamatosan tudom használni
> a vodás sim-et, hívásokat tudok rajta kezdeményezni). Jön az sms
> megint... Bemegyek újfent a Vodafone-hoz, nem tudják mi a baj, nincs
> ötletük sem. Panaszkönyvbe beírtam... Mondom az ügyfélszolgálatosnak a
> pultnál, hogy ha ő nem kompetens a témában hívja már ide az iroda
> vezetőjét, hátha ő az lesz. Nem szól semmit, mintha nem is hallaná. Nem
> mondja, hogy NEM, mert azt nem szabad neki de ötször megkérem, hogy
> hívja a főnökét és nem szólal meg. Másnap még egy próba, ugyan ez.
> Vezetőbb beosztásba lévővel nem tudok beszélni. Akivel meg telefonos
> ügyfélszolgálaton beszéltem (jó sok alkalommal) és személyesen az meg
> sötét mint a ...
> Azóta a 2. sim-et sztornózza a T-mobile. Nem tudok előbbre jutni ez
ügyben.
> Nem tartom valószínűnek, hogy a T-mobile nem akarna új ügyfelet. Nagyon
> gyanúsnak tartom, hogy fennáll a röghöz kötés esete. Egyszerűen nem
> tudok tőlük megszabadulni. A különbözeti számlát persze tudják küldeni,
> az indított hívásokról, miközben elengedték a számot szerintük 1
> hónapja. Akkor mért van még vonalam a vodánál?
>
> Találkozott valaki ilyen esettel? Véleményeket, ötleteket szívesen várom.
> Bocs, hogy hosszúra nyúltam.
More information about the Elektro-etc
mailing list