[elektro-etc] Ebbe is félkész sz offert tettek

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Feb 6 10:16:21 CET 2013


Igen. Ez a tervezes lenyege kene legyen .
Multkoraban a discovery-n volt musor az uj bmw kesziteserol . Csinaltak
husz autot es mentek velukegy tizezer km-es turat , igy tudtak hogy az
automata valto ketszazezer km-t ugy megy el hogy semmilyen meghibasodas nem
varhato. Nem szarad ki az elektrodakon levi zsir,ne szed fel port tiz ev
alatt . Na ilyen ez a teszteles a hozzaertes helyett . Siemensek veletlenul
teszteltek a vezeto nelkuli maglevjuket a palyan kintfelejtett
szervizkocsival . Kiderult hogy nem olyan jo... a volvo is csinalt ilyen
tesztet az automata fekkel , a mercedes is - de ok legalabb nem oltek meg
huszonnyolc embert .
De meg mindig nem lattam jo valaszt arra hogy egy astom ajtouveg miert
kerul tobbe mint egy azonos meretu fullhd plazamateve - haromszor.

Bye
Dexter
 2013.02.06. 9:38, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> ezt írta:

> Az OK, hogy az utas mocorog, csöpög róla az esővíz stb. De mi köze
> ennek a SW-hez? Illetve a SW-nek ehhez? Ha a SW (illetve az azt
> futtató HW) közvetlen kapcsolatba tud kerülni az utasokról lecsöpögő
> vízzel vagy az általuk kilehelt párával, ott sokkal elemibb és
> alapvető hibák vannak...
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/2/6 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> > hat pedig a homokzsakok nem igazan rugdossak az ajtot, fujjak tele paras
> > levegovel az utasteret, netan valtoztatjak menetkozben a
> tengelyterhelest,
> > nyomkodjak a gombokat.
> >
> > ezekre mindre vanak tesztesetek, amiket a teszteles soran le is
> jatszanak.
> > megakasztjak az ajtot, esoztetnek, stb. de a tesztesetek nyilvan a
> > valosagnak csak egy reszhalmaza.
> >
> >
> > Vajk
> >
> > 2013/2/6 Xorn <toth.endre at gmail.com>
> >
> >> A "user" itt nem használ semmit. A metro szoftverének működését
> >> nemigen kellene befolyásolja, hogy üresen fut tesztüzemben,
> >> homokzsákokkal megrakva fut, vagy élő utasok vannak benne.
> >>
> >> Best regards,
> >> Andy
> >>
> >> 2013/2/6 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> >> > Ez mindig igy van. Az en szoftvereim is hol mukodnek amig userek el
> nem
> >> > kezdik hasznalni oket.
> >> >
> >> > Vajk
> >> >
> >> > 2013/2/6 Xorn <toth.endre at gmail.com>
> >> >
> >> >> Itt is volt nem tudom, milyen hosszú tesztpálya a Pillangó utcai a
> >> >> metrógarázsnál, amin oda-vissza jártak a cuccal. Utána kiment utasok
> >> >> nélkül a forgalomba, ott is tesztelték jó sokat. Azután kiadták az
> >> >> utasoknak - és azóta hull széjjel az egész.
> >> >>
> >> >> Ezt azért hogyan is...?
> >> >>
> >> >> Best regards,
> >> >> Andy
> >> >>
> >> >> 2013/2/6 Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>:
> >> >> > Igen, de az autóba szerelt cuccokat a tesztpályán tesztelik, kb.
> >> >> ugyanennyi
> >> >> > hibával, a nyilvánosság teljes kizárásával.
> >> >> > Itt meg most ez a tesztpálya. (Nekem is égne a pofám, ha fejlesztés
> >> >> közben
> >> >> > minden balfasz programhibámat az újságban olvasnám).
> >> >> > Annó a Kombínók hibáknál mondta a Demszki, hogy ezeken most lehet
> >> >> csámcsogni
> >> >> > pár hónapig, de azután 20 évig büszke lesz a város a villamosára.
> És
> >> >> > tényleg..
> >> >> > KI
> >> >> >
> >> >> > ui: persze ez szándékosan sarkított vélemény...
> >> >> >
> >> >> > ...
> >> >> >>
> >> >> >> Azért már jó pár éve kitalálták, hogy pl. az autóiparban miféle
> teszt
> >> >> > eljárást
> >> >> >> kell a gyártónak követnie, ahhoz hogy egy sw bekerülhessen egy
> >> autóba.
> >> >> >> Itt ezt ezek szerint nem csinálták, ha valóban sw hiba okozza a
> >> gondot.
> >> >> >> Ugyanis az egy dolog, hogy mit mondanak, és egy másik, hogy mi a
> >> >> valóság.
> >> >> >>
> >> >> >> István
> >> >> >
> >> >>
> >> >>
> >>
> >>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list