[elektro-etc] Ebbe is félkész sz offert tettek
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed Feb 6 09:30:06 CET 2013
A "user" itt nem használ semmit. A metro szoftverének működését
nemigen kellene befolyásolja, hogy üresen fut tesztüzemben,
homokzsákokkal megrakva fut, vagy élő utasok vannak benne.
Best regards,
Andy
2013/2/6 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> Ez mindig igy van. Az en szoftvereim is hol mukodnek amig userek el nem
> kezdik hasznalni oket.
>
> Vajk
>
> 2013/2/6 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>
>> Itt is volt nem tudom, milyen hosszú tesztpálya a Pillangó utcai a
>> metrógarázsnál, amin oda-vissza jártak a cuccal. Utána kiment utasok
>> nélkül a forgalomba, ott is tesztelték jó sokat. Azután kiadták az
>> utasoknak - és azóta hull széjjel az egész.
>>
>> Ezt azért hogyan is...?
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2013/2/6 Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>:
>> > Igen, de az autóba szerelt cuccokat a tesztpályán tesztelik, kb.
>> ugyanennyi
>> > hibával, a nyilvánosság teljes kizárásával.
>> > Itt meg most ez a tesztpálya. (Nekem is égne a pofám, ha fejlesztés
>> közben
>> > minden balfasz programhibámat az újságban olvasnám).
>> > Annó a Kombínók hibáknál mondta a Demszki, hogy ezeken most lehet
>> csámcsogni
>> > pár hónapig, de azután 20 évig büszke lesz a város a villamosára. És
>> > tényleg..
>> > KI
>> >
>> > ui: persze ez szándékosan sarkított vélemény...
>> >
>> > ...
>> >>
>> >> Azért már jó pár éve kitalálták, hogy pl. az autóiparban miféle teszt
>> > eljárást
>> >> kell a gyártónak követnie, ahhoz hogy egy sw bekerülhessen egy autóba.
>> >> Itt ezt ezek szerint nem csinálták, ha valóban sw hiba okozza a gondot.
>> >> Ugyanis az egy dolog, hogy mit mondanak, és egy másik, hogy mi a
>> valóság.
>> >>
>> >> István
>> >
>>
>>
More information about the Elektro-etc
mailing list