[elektro-etc] Tuneti kezeles?
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Sat Aug 24 13:20:15 CEST 2013
> Az európai vackokkal és főleg az olasz/franszia vonallal
> a fő bajom, hogy direkt szart csinálnak...
Ugye, ezt nem gondolod komolyan? De ha igen, akkor a nemeteket ird az
elso helyre! :)))
Egyebkent a Renault miota gyart C3/c4/c5/picasso-t? :)))
Karoly
-------- Original Message --------
>
>
> 2013.08.24. 12:30 keltezéssel, Ferenc VALENTA írta:
>> Kovács József wrote:
>>
>>> Ezek mind 80-120 eKm között vannak és mindnek!
>>> volt már legalább 3 kisebb-nagyobb hibája.
>>> A zömük pedig még GARANCIÁS!
>>
>> Na ezt mondom. 30-40e km/hiba, ez hihetetlen jo!
>> Regen ez nem igy volt.
>
> Ez igaz...
>
> De, a ami JÓ autóhoz képest egy vacak.
>
> Az Astra-H megette a lengéscsillapítót 45 ekm-nél.
> A nissan és két honda nem ette meg 135/86/204 ekm-nél sem
>
> De, mondhatnám ezt a ford kuplungról, bmw futóműről, stb, stb.
>
>> Orulok, hogy tudtam urugyet biztositani, hogy ismet aradozz egy kicsit a
>> kedvenc autoidrol. Meg tudnal egy kicsit meselni a Honda legendas
>> megbizhatosagarol? ;)
>> De latod, meg lehet azt csinalni jol, pedig az sem egy egyszeru motor,
>> a 7000 feletti uzemi fordulathoz csak kell valami furmany bele.
>
> Helyes MARKETING cél és tisztes mérnöki munka?
>
> Az európai vackokkal és főleg az olasz/franszia vonallal
> a fő bajom, hogy direkt szart csinálnak...
>
> Miközben a rönyó a dák tigrissel megmutatja,
> hogy tudna jót is csinálni, ha akarna !
>
> De, a pénzesebbeknek inkább csinál C3/4/5/picasso nevű autószerű dolgot
> Ráadásul ezeken bukik a hírek szerint és az olcsó dák tigris hozza a
> pénzt :-)
>
>>> KJ
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list