[elektro-etc] Tuneti kezeles?

Ferenc VALENTA ferenc.valenta at gmail.com
Sat Aug 24 12:21:20 CEST 2013


Nekem meg igen. Wtf, 5kW-ot tud leadni kicsivel alapjarat felett???
Erre irtak a sokat idezett TC cikkben, hogy kezelhetetlen vacak,
alig lehet elindulni vele.

Az attetel nem segit a teljesitmenyen.
Porgetni kell folyamatosan, hogy menjen.


charles hoss wrote:
> 2013. augusztus 24. 11:46 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:
> 
>> charles hoss wrote:
>>
>>  http://media.ed.edmunds-media.**com/bmw/m5/2013/fe/2013_bmw_**
>>> m5_ill_fe_923123_600.jpg<http://media.ed.edmunds-media.com/bmw/m5/2013/fe/2013_bmw_m5_ill_fe_923123_600.jpg>
>>> ha mar bmw .
>>> ez miert is rossz ?
>>>
>> Ha ezt leskalazod egy atlagos teljesitmenyu autora, az rossz lesz.
>> Amit linkeltel, 500 loero felett van. Nyilvan kb mindenhol eleg eros
>> a hetkoznapi hasznalathoz, normalis kozlekedeshez.
>> De ezt mar kitargyaltuk parszor...
>>
> 
> http://www.fiatforum.com/attachment.php?attachmentid=36676&amp;d=1200601250
> 
> nekem nem tunik rossznak .
> leskalazva sem . attetel kerdese .
> 
> 
>>  hanem az a jo hogy alul rug egyet (ezt megeszi az esp) , aztan megdoglik ?
>> Ez durva csusztatas.
>> Alul elkezd huzni, nagyon hamar eleri a max nyomatekot, utana a nyomatek
>> linearisan csokken. A max teljesitmeny kozel allando az uzemi fordulatszam-
>> tartomanyban.
>>
> 
> mint egy regi jo benzines . kikuszobolted alul a rugast , igy marad egy
> majdnem egyenletes nyomatekgorbe a benzines megbizhatosaga es tartossaga
> nelkul :)
> 
> bye
> dexter
> 
>> --
>> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
>> Automotive Network Design  http://www.mentor.com/**products/vnd/<http://www.mentor.com/products/vnd/>
>>
>>
> 


-- 
Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
Automotive Network Design  http://www.mentor.com/products/vnd/



More information about the Elektro-etc mailing list