[elektro-etc] Tuneti kezeles?

Zsolt zsoltlevlistalaptop at gmail.com
Sat Aug 24 11:27:57 CEST 2013


1. Azért nem célszerű egyben nagyobb darabban leváló olajos koromgombócokat
a henger és a dugó gyűrű közé préselni, mert a gyűrűig le tud menni, ahol
betámaszthat a gyűrűnek, és ez akár a töréséhez is vezethet.
2. Biztos a 100 fok?

> -----Original Message-----
> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> On Behalf Of charles hoss
> Sent: Saturday, August 24, 2013 9:59 AM
> To: elektro-etc
> Subject: Re: [elektro-etc] Tuneti kezeles?
> 
> 2013. augusztus 24. 8:15 Zsolt írta, <zsoltlevlistalaptop at gmail.com>:
> 
> > Vannak tisztító szerek, és forró gőz is van, de rögtön két kérdés
> > merül
> > fel:
> > 1. Hova megy a lemosott szennyeződés? A hengertér nem túl ideális
> ugye.
> >
> 
> miert nem ?
> a hengerterben normal korulmenyek kozott vizgoz es korom van .
> ez mit sem valtozna ettol .
> 
> 
> > 2. Már az egész szívóoldal műanyagból van, ezért a nagy
> > hőmérsékletet(gőz) nem bírják.
> 
> 
> ismersz 100 fokon tonkremeno muanyagot autoiparban ?
> meg e legpuhabb kormany is siman elviselne .
> 
> 
> > Például ez is az amit nehezen értek meg. Nyerek azzal, hogy olcsóbban
> > állítom elő a szívócső rendszert, majd a műanyag és a forró kipufogó
> > gáz visszavezetése miatt (is), kénytelen vagyok beépíteni egy kipufogó
> > gáz visszahűtőt, ami viszont nem fér el nagyon a turbó mellett, ezért
> > a turbó melege tönkreteszi annak műanyag burkolatát, és emiatt
> > vízfolyás keletkezik(Opel Insignia a visszahűtó 270eFt, és eddig nem
> > lehetett a burkolatát külön megvenni. Mióta ezekből sok baj lett,
> >
> 
> ez a fejlodes . csinalnak valamit , ami okoz ot hibat ebbol harmat
> kikuszobolnek , ami okoz tizenot hibat , amibol kijavitanak tizet ,
> aztan lesz millio apro , idegesito hiba , esetleg olyan ami mar nem
> elromlik hanem rendszeresen cserelni kell es kolteni ra .
> eleinte sokat , aztan mint az insignias pelda mutatja , ahogy csokken az
> auto erteke , ertekaranyosan kevesebbet - epp annyit hogy fajjon , de
> meg ne dobd el a vasat .
> 
> 
> > Majd jöttek a turbók a common-rail rendszerek, és már jó lett a
> > teljesítmény a nyomaték.
> 
> 
> papiron .
> 
> 
> > Élmény lett a diesel autós autózgatás. Néha még én is
> > meginogtam, hogy jó lehetne egy diesel nekem. Mert a nagy nyomaték
> > kényelmes
> > és rugalmas vezetést ad vitathatatlanul.
> 
> 
> haat .
> nem mindig jo az a karakterisztika .
> 
> 
> > majd az ad-blue technológia.... Na ezek miatt lettem "megint" benzines
> > párti. Majd sajnos megjelentek a turbó benzinesek, amik majdnem
> ugyanolyan
> > kategóriába emelik a benzinest, mint a dieselt.
> 
> 
> ugyanerrol trollkodtam egyet a tizedik ford ecobust technologias
> reklamnal
> a facebookon a fordnak .
> a benzines turbos motor kikuszoboli a benzines motorok hosszu
> elettartamat
> , kellemes nyomatekat , vezetheto karakteret - es ad helyette gyonoyru
> katalogus szamokat .
> 
> 
> 
> > Ugyanis ezek a kis benzines
> > turbók nagyon sokat fogyasztanak (1,8 audi A4 12 liter), és az olajat
> is
> > zabálják.
> 
> 
> 2T , szebb hanggal .
> 
> Tényleg úgy gondolom, hogy ez nem környezetvédelem, hanem
> > környezet károsítás. Hány számítógépnek kell sok órán keresztül
> bekapcsolva
> > lennie, hogy egy EGR, vagy egy turbó megterveződjön, legyártatódjon,
> > letesztelődjön? És mégis 50-100ekm-ként újat kell venni, tehát azt
> újra
> > olvasztani, szállítani..stb. Nem hiszen, hogy pozitív a
> környezetvédelmi
> > mérleg.
> >
> 
> biztosan nem az .
> az egesz koncepcio nekem ugy tunik hogy jol megfizetett mernokok
> munkaorainak elfecserlese politikai utasitasra .
> ha hinnek az osszeeskuves elmeletekben , akkor azt mondanam hogy tudjuk
> kinek eri meg hogy europa egy ures kraterre valjon , amig az euro x
> ,euro
> xI valtast csinaljuk a draga uzemanyag pazarlasa mellett - mikozben a
> kinaiak siman gyartanak jarmuveket es siman lefedtek afrikat mint
> komplett
> piacot .
> sajat magunkat szivatjuk az eurokratak agymenesei alapjan .
> remelem csak hulyek , nem rosszindulatuak , de gyakorlatilag a kotelezo
> katalizator ota mintha tevuton jarnank .
> addig sem volt normalis pl a kobcenti alapu adoztatas de utana igazi
> orulet
> kezdodott .
> 
> bye
> dexter
> 
> 
> >
> >



More information about the Elektro-etc mailing list