[elektro-etc] Tesla S
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Aug 23 00:09:26 CEST 2013
Ezert kell minden autonak es eszkoznek sajat ip cim.
Egy kozos szamlarol mukodik majd mindenunk , barhol dugjuk is be.
Bye
Dexter
On 22 Aug 2013 21:34, "Karoly Kovacs" <koka55 at kabsi.at> wrote:
> A Nokias dolog nem remhir, mar egy-ket eve cikkeznek rola.
> En is irtam a listara is mar, hogy teljesen nyilvanvalo, hogy az
> elektronyos auto uzemeltetese nem lesz olcsobb (sot, szerintem dragabb
> lesz), hisz a kormanyok a legnagyobb adobeveteluktol esnenek el
> (uzemanyagok adoja), tehat ehhez foggal-korommel fognak ragaszkodni. Ezert
> fejlesztik a Nokianal ezt a toltes"vezerlo" izet, ami meggatolja, hogy
> mashonnan aramot vegyel. Pontosabban, ha aramot veszel, akkor kozpontilag
> tudni fogjak, hogy autoba kerult a delej es nem kavefozobe, es ennek
> megfeleloen vetik ki az adot. Valahol azt is olvastam, hogy allitolag(?)
> hekkelesbiztos lesz ez az aramkor.
>
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
> Hali,
>> ugy tunik, egeszen 1902-ig villanyauto tartotta a sebessegi vilagrekordot:
>> http://hu.wikipedia.org/wiki/**Sz%C3%A1razf%C3%B6ldi_sebess%**
>> C3%A9gi_rekord<http://hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%A1razf%C3%B6ldi_sebess%C3%A9gi_rekord>
>>
>> Remhirek:
>> 2017-re szabvanyositjak a villanyautok toltes csatlakozasat,
>> akarmit akarmivel nem is dughatunk ossze.
>> A Nokia mobiltelefon fejlesztes helyett gozerovel dolgozik
>> a globalis villanyauto energia-managamenten.
>> A kieso adohiany okan barmilyen, akar sajat kiepitesu energiaellatas
>> eseten
>> is jovedeki (akarmilyen) adot kell majd fizetni, mindegy honnan
>> szereztuk az energiat.
>> Tovabba roaming dijat kulfoldon, mert kell a love.
>> A villanyautok tomeges elterjedeset gatolja a toltesi infrastruktura
>> hianya is.
>> A rendszer hekkelese, kikerulese 10e777 ev letoldendovel honoralhato :(
>> Szvsz. nagyjabol 2017-ig erdemes csak uzleti tervet kesziteni
>> villanyautora.
>> Pesszimizmus off.
>>
>> De ne legyen igazam :)
>>
>> (Miota nezegetem mar a Tesla modelleket, hogy hasonlitanak a 16 eves
>> Renault Meganomra,
>> csak kicsit laposabbak es ugy vennek mar egyet a varosban poroszkalni :)
>> )
>>
>> Udv:
>> Csuva'r Imre
>>
>> From: "Arnold Fuzesi" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com**>
>>
>>
>>
>> Egy semmibol jott noname gyarto autoipari forradalmat csinal, es kozben
>> trivialis h alkalmazza amit ilyenkor alkalmazni kell. Mig a masok 58 ev
>> alatt addig jutottak, h lassan nem is hasznaljak egyaltalan, de az elvi
>> hibas dizel technikat a vegletekig taknyolgatjak... azert ez sztem ciki.
>> (Citroen utolso ertekelheto autoja a Xantia volt, sztem ebben egyet
>> ertunk, az meg nem most volt. )
>>
>> Foleg h a Tesla meg torestesztben is durvan odavert az usa-ban minden
>> konkurensnek. Magyarul lehet ezt jol is csinalni. Legalabb is perpill
>> ugy nez ki a Tesla meghagott minden szabalyt, es robog a siker fele.
>>
>> Arnold
>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list