[elektro-etc] Parizsban, Lyon-ban miert nem?

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Thu Aug 22 06:58:30 CEST 2013


Na most amiert en az egesz szalat inditottam, es ami a cikk olvasasakor 
szoget utott a fejembe, az a kovetkezo.
Irjatok itt, hogy mas (jobb?) a magyar szabvany. Ezt azert furcsallnam, 
hisz mig nalunk a vonatok atlag(!)sebessege <50km/h, addig 
Franciaorszagban naponta minimum 100db TGV kozlekedik, amelyek 
atlagsebessege >100km/h (a csucssebessegekrol nem is beszelve!). Es ezek 
a TGV-k immar 20-25(?) eve kozlekednek szinte teljesen balesetmentesen.
Magyarul: egy nemzet, aki ilyen csucstechnologiara kepes, es ezt 
_tartosan_ uzemelteti, nem hinnem, hogy ne tudna leszallitani egy xaros 
kis metro szerelvenyt kockasodo kerekek nelkul...

Karoly

-------- Original Message --------

> Akkor viszonk nem kophat kockásra..
> Ki
> 2013.08.22. 0:59, "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com> ezt írta:
>
>> Meglepne ha nen elektromos, visszataplalos lenne - az pedig eleve abs-es.
>>
>> Bye
>> Dexter
>> On 21 Aug 2013 22:01, "Szali Sandor" <szali.sandor at gmail.com> wrote:
>>
>>> Kovács József wrote:
>>>
>>>> Kész is a 22 csapda helyzet.
>>>> Amiből a kiút lehet többféle is
>>>> - a kocsi könnyítése és/vagy
>>>> - a kerékszám növelése és/vagy
>>>> - esetleg anyagminőség variálás, de ez kétséges
>>>> - megengedett fékút növelése... (ez is kétséges)
>>>> - a sín minőség módosítása ...pláne kétséges
>>>>
>>>
>>> ABS?
>>>
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list