[elektro-etc] Parizsban, Lyon-ban miert nem?
Imre Kormos
imre.kormos at gmail.com
Wed Aug 21 22:15:11 CEST 2013
Azért erre a fékútnövekedésre én tobábbra sem vennék mérget. Vas-vason
esetében meg különösen.
Ki
2013.08.21. 22:12, "Skandar Graun" <sgraun at gmail.com> ezt írta:
> Fékút növekedéssel jár... valamint költségnövekedéssel, amit már nagyon nem
> akar lenyelni a káposztazabáló... :D
>
>
> 2013. augusztus 21. 22:03 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com>:
>
> > Kovács József wrote:
> >
> >> Kész is a 22 csapda helyzet.
> >> Amiből a kiút lehet többféle is
> >> - a kocsi könnyítése és/vagy
> >> - a kerékszám növelése és/vagy
> >> - esetleg anyagminőség variálás, de ez kétséges
> >> - megengedett fékút növelése... (ez is kétséges)
> >> - a sín minőség módosítása ...pláne kétséges
> >>
> >
> > ABS?
> >
>
More information about the Elektro-etc
mailing list