[elektro-etc] Vadászpilóta

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Aug 15 19:29:36 CEST 2013


sok olyan is van ahol a civil nem f.....a ossze magat , a pilota meg igen .
amikor latod hogy a gep vezetoje hulyeseget csinal es olyanba megy bele
utasszallitoval amit nagyon nem kene . eleg para tud lenni .

bye
dexter



2013. augusztus 15. 19:26 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:

> "...ezt már nem gondoltam volna!"
>
> ???
>
> Best regards,
> Andy
>
>
> 2013/8/15 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>
>
> > En szivesen kiprobalnam, nem vagyok rokazos tipus. :)))
> > Azert persze valami durvabb szituban biztos kapaszkodnek. :)))
> >
> >
> > Karoly
> >
> > -------- Original Message --------
> >
> >  a nagyon durvaktol szetesne az atlag repulo, nyilvan.
> >> de murepultem mar, meg azert egy szep huzott forduloban igy is nyulik az
> >> ember képén a bör...  :)
> >> ki lehet probalni.. :)
> >>
> >>
> >> 2013.08.15. 18:14 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> >>
> >>> Na de - minden tiszteletem mellett - Te nem repulsz mittomen hany G-vel
> >>> zuhanorepulesben, meg a fene tuggya, milyen kunsztokkal, kozben neha a
> >>> forszazst is raadva a hajtomu(vek)re. :))) Vagy igen?
> >>>
> >>> Karoly
> >>>
> >>> -------- Original Message --------
> >>>
> >>>  hat en csak annyit fuznek hozza (1974-es a repulesi naplom kezdo
> datuma
> >>>> :-) )  hogy nekem mar nem sok fogam sajdulna meg, merthogy offline
> >>>> intezem a fogorvost :-)
> >>>> de ettol meg siman megkapom az orvosit minden evben es repulok..
> >>>> ma ugy kb masfel orat.. igaz, nem annyira magasan, ma csak olyan
> >>>> 2500-3000 lab kozott (cca 1000 meter), feljebb nem erdemes menni, mert
> >>>> nem latszik a taj :-)
> >>>> ebbol a magassagbol mondjuk celldomolk folul latni a balaton
> keszthelyi
> >>>> csucsket :-)
> >>>>
> >>>> ja igen, maradek fogaim tomesei is sokkal erzekenyebbek a hideg italra
> >>>> es a kemeny magokra, mint a repulesre :-)
> >>>>
> >>>>
> >>>>
> >>>>
> >>>> 2013.08.15. 13:00 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> >>>>
> >>>>> Haaat, a hirtelen nyomasvaltozasnal Neked mindegy lenne, hogy egy
> fogad
> >>>>> sajdul meg vagy 32? :)))
> >>>>>
> >>>>> Karoly
> >>>>>
> >>>>> -------- Original Message --------
> >>>>>
> >>>>>  Az eredeti kérdés, ha jól emlékszem az volt, hogy miért csak egy
> >>>>>> tömött foga
> >>>>>> lehet. Ez azt feltételezi, hogy egy lehet. A nyomásváltozásnak meg
> nem
> >>>>>> mindegy, hogy egy van, vagy 32?
> >>>>>> KI
> >>>>>>
> >>>>>>  -----Original Message-----
> >>>>>>> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
> >>>>>>> [mailto:elektro-etc-bounces@**tesla.hu<
> elektro-etc-bounces at tesla.hu>
> >>>>>>> ]
> >>>>>>> On Behalf Of k_tibor
> >>>>>>> Sent: Thursday, August 15, 2013 11:14 AM
> >>>>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
> >>>>>>> Subject: Re: [elektro-etc] Vadászpilóta
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> "- Fontos ez is - mondja a fo"orvos -, mert aki nem tud jól rágni,
> az
> >>>>>>> nem
> >>>>>>> lehet jó repülo". És ott fönt, ahol a nyomást nem egyenlítik ki,
> >>>>>>> nagyon
> >>>>>>>
> >>>>>> tud
> >>>>>>
> >>>>>>> fájni egy lyukas fog."
> >>>>>>> (Moldova György: Égi szekér)
> >>>>>>> http://dia.pool.pim.hu/html/**muvek/MOLDOVA/moldova00586_kv.**html
> <http://dia.pool.pim.hu/html/muvek/MOLDOVA/moldova00586_kv.html>
> >>>>>>>
> >>>>>>> Wednesday, August 14, 2013, 10:06:55 PM, Benedek wrote:
> >>>>>>>
> >>>>>>> BI> De mér kell, hogy egy vadászpilótának fogai legyenek ?:)))
> >>>>>>>
> >>>>>>> BI> bi
> >>>>>>>
> >>>>>>> BI> potyo wrote:
> >>>>>>>
> >>>>>>>> És vajon protézis lehet? :-))
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> 2013. augusztus 14. 21:49 Info írta, <info at kiralyelektronika.hu
> >:
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>>  Sziasztok !
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>> Tudja valaki, hogy miért van a max egy fogtömés megkötés a
> >>>>>>>>>> vadászpilótáknál ? :)
> >>>>>>>>>>
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>> --
> >>>>>>> Best regards,
> >>>>>>>   k_tibor                            mailto:k_tibor at freemail.hu
> >>>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>
> >>>>
> >>>
> >>>
> >>
> >>
> >
>


More information about the Elektro-etc mailing list